פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התחשבות בתקלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מיום רביעי 19/07/06 אין לי טלויזיה בכל הבית 3 ממרים משותקים. האם זה יתכן שטכנאי לא מגיע עד היום למרות טלפונים חוזרים ובקשות . לאחר ברור בהוט נאמר לי שאפשר להגיע אלי מיד להתקנת קו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טכנאי לסדור מידי של התקלה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 2.8.06, בהמשך לפנייתה של הגב' חנה בנושא שרות טכנאים של חברתנו בצפון הארץ אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתה. תגובה:
תחילה אבקש לציין כי חברת yesנוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. על כן, אבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמה לגב' יונאי עקב עיכוב הגעת נציגי שרות טכני לביתה .




yes פועלת בכל עת על מנת לשפר את השירות ולהעניק ללקוחותיה חוויית קולנוע איכותית. עם זאת, המצב הביטחוני השורר במדינתנו מחייב אותנו להיערך בהתאם, ועל כן נמנע מאיתנו, לעיתים, לספק ללקוחותינו את השירות בזמינות מיידית ובמועדים הנוחים ביותר עבורם.



יודגש, כי מתן שירות זמין, מהיר ואמין ללקוחות yes הינו ערך ראשון במעלה במדיניות yes, אך לעיתים המציאות הביטחונית, החלטות גורמי הביטחון והנחיות פיקוד העורף מכתיבים את נהלי העבודה.



יודגש, כי גם אם הלקוח מתגורר באזור בצפון שאיננו מוגדר כאזור בסיכון בטחוני, הרי שטכנאי yes באזור הצפון יוצאים לעבודתם מנקודות הממוקמות באזורים בעלי רמת סיכון גבוהה, הכפופים להנחיות פיקוד העורף.



בתקופה זו yes שולחת טכנאים ומתקינים לבתי לקוחות במקרים דחופים בלבד (להלן מקרים בהם לא צופים בבית בכלל!) בכפוף להסכמתם של הטכנאים והמתקינים. נכון למועד מכתבי זה, yes איננה יכולה לחייב את עובדיה נותני השרות בצפון הארץ לבצע עבודות באזור הצפון.



אבהיר, כי yes תגברה את מערך השירות הטלפוני שלה בטכנאים שפעמים רבות מצליחים להדריך את הלקוח בפתרון תקלות באמצעות הטלפון.



yes תחזור לשגרת פעילות רגילה באזור הצפון עם מתן הודעה מטעם פיקוד העורף. אם לאחר חזרת המצב לשגרה עדיין לא יסופק השרות, יש ליצור קשר עם נציגי yes, אשר יעניקו עדיפות לטיפול בפניות תושבי הצפון.



לגופו של עניין - עם קבלת פנייתה של הגב' יונאי נערכה בדיקה ברשומות המנוי, במועד פנייתה הטלפונית לשרות הלקוחות בחברתנו ביום ה- 19.7.06 אכן לא ניתן היה להעניק שרות טכני באזור מגורייה עקב המצב הביטחוני עד ליום ה 24.7.06 , במועד זה תואם טכנאי להגעה לביתה, הטכנאי הגיע ובוצע השרות ותיקון התקלה, אני מקווה שהשרות ניתן לשביעות רצונה.



בגין הימים בהם לא צפתה הגב' יונאי בשידורינו, להלן מיום ה- 19.7.06 ועד ליום ה- 24.7.06 יבוצע זיכוי למינויה, הזיכוי יופיע בחשבונית חודש אוגוסט 2006.



בנוסף אשמח להעניק לגב' יונאי כמחווה שירותית של החברה , אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי דיוידי בוקס בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנת משחקי כדורגל). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה (עד ליום 5.8.07).





אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ומודים על ההבנה.





נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה