פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להרוויח על המלחמה ועל הפליטים? YES!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אינני יכול להסתכל טלוויזיה, מפני שאני עם משפחתי נימצא במחנה פליטים, אבל אם חברת YES מפרסמת וקראת לכולם להיות חזקים ומלוכדים - היא משקרת.
אני בקשתי מהם להקפיא לתקופת מלחמה את השידור והתשלומים, כי אף אחד מיתנו לא נימצא בדירה, שאנו שוכרים בקרית שמונה.
ברחנו מעיר בזריזות ולא צפינו, שלתקופה ארוכה.
אחר מספר שבועות מחוץ לבתינו אנו נימצאים במצב כספי מאולץ ולאור זה בקשתי להקפיא את השידור והתשלומים באופן רטרואקטיבי על כל תקופה, שאנו לא בבית.
למרות זאת, שאני שנים לקוח YES ואף פעם לא דחיתי תשלומים לא קטנים של YES, לחברה לא אכפת את מצבינו ויום אחד היה לא מסוגלת לוותר.
חוץ מזה, חברה התחייבה באוד תשלום נוסף: 30 ש''ח על פעולת הקפאה משום שמכשיר YES נמצא ברשותי (!) וכל נזק מנפילת קטיושה הוא גם עלי (!!!).
אחר יחס כזה ביקשתי לנתק אותי מ"מזל" להיות לקוח YES וקיבלתי תשובה, שזה יעלה לי כ-400 ש''ח (!!!).
וכל זה נציגי YES הסבירו לי עם ציניות רבה ובכל תשובה, מוכנה מרואש, אוד ליפני, שסיימתי שאלה, הרגשתי שימחה סדיסטית וגזענות בלתי ניסתר.
עוגמת כפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על העברת פנייתו של מר רוסלן מיום 6.8.2006.
תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר איסופוב בעל שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.


חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה.



בעקבות המלחמה המתנהלת בימים אלו בעיקר בצפון הארץ, נציגינו מונחים לפעול ביתר רגישות והבנה למול לקוחותינו הגרים בצפון הארץ.



במנוי על שם מר איסופוב נרשמה ,לבקשתו , הקפאת שרותי צפייה זמנית מיום 26.7.2006 ועד ליום 26.8.2006 וזאת על מנת שחשבון המנוי לא יחוייב בגין שרותים אלו בעת היותו נמצא מחוץ לבית.



בהתאם למדיניות החברה, כל העת בה נמצאים ברשות מר איסופוב הממירים, יחוייב בגינם. יש לציין כי כל מקרה מטופל לגופו ובהתאם לנסיבות ואין להסיק מכך שלקוח אשר הממיר המותקן בביתו נפגע יחוייב .



לעניינו של איסופוב, הוחלט על ידי באופן חריג, לזכות את חשבון המנוי על שמו בגין שרותי צפייה החל מיום 14.7.2006 יום תחילת המלחמה ועד ליום 26.7.2006 בו הוספק חיוב המנוי בגין שרותי צפייה.



חברת yes מאחלת למר איסופוב ובני ביתו ימים שלווים וקלים במהרה.



נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה