חברת yes |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 6.8.06, בהמשך לפנייתו של מר אריה בנושא מתן שרות במוקד שרות הלקוחות של חברתנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפניותיו (הועברו שתי פניות באותו נושא). |
תגובה: |
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות החריגה, כפי שעולה מפנייתו של מר שטרן לרבות שיחותייו עם נציגינו, אי הנוחות באם נגרמה לו והעיכוב בטיפול בפנייתו . תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך.
אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל מר שטרן בנושא השרות ללקוח.
בנושא זמן ההמתנה במוקד שרות הלקוחות של חברת yes , חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן ונציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה בכל נושא. ישנם זמנים בהם העומס רב ואכן לא ניתן מענה מיידי, ועל כך אנו מתנצלים.
אנו עומדים לשירות לקוחותינו כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי .
ברצוני להדגיש כי בפנייה למוקד שרות הלקוחות של חברתנו מתבקש הלקוח להקליד את מספר הטלפון שלו על מנת שהמערכת תזהה את המנוי, ניתן להקליד גם מספר פלאפון אשר עודכן במנוי ואין מחוייבות להקלדת מספר של קו בזק.
מבדיקה ברשומות מינויו של מר שטרן, ביום ה-4.8.06 טופלו פניותיו מול שרות הלקוחות שלנו.
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
בברכה חברת yes . |
פתרון: |
|
|