פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני לשרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מהשעה 14:00 סימו להתקין את הממירים בבית (המושכר) בישוב חשמונאים
אין אפשרות להשיג איש שרות בטלפון 2080* ,הסיבה אין מספא טלפון בדירה.
עד השעה 17:00 איין מחשבים לא יכולים לדבר איתך
המוקדניות שרית +נטע "אנחנו מצטערים אנחנו לא חוזרים ללקוחות אין לנו אפשרות להוציא שיחות מהטלפון"
אחרי שהשגתי את שימור לקוחות בשם סימה מבטיחה לחזור אלי עד השעה 23:00

נכון לעכשיו לא חזרה אלי 2/8 19:00
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת שרות כפי שהבטיחו בעת חתימה על העסקה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 6.8.06, בהמשך לפנייתו של מר אריה בנושא מתן שרות במוקד שרות הלקוחות של חברתנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפניותיו (הועברו שתי פניות באותו נושא). תגובה:
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות החריגה, כפי שעולה מפנייתו של מר שטרן לרבות שיחותייו עם נציגינו, אי הנוחות באם נגרמה לו והעיכוב בטיפול בפנייתו . תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך.



אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל מר שטרן בנושא השרות ללקוח.

בנושא זמן ההמתנה במוקד שרות הלקוחות של חברת yes , חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן ונציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה בכל נושא. ישנם זמנים בהם העומס רב ואכן לא ניתן מענה מיידי, ועל כך אנו מתנצלים.



אנו עומדים לשירות לקוחותינו כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי .

ברצוני להדגיש כי בפנייה למוקד שרות הלקוחות של חברתנו מתבקש הלקוח להקליד את מספר הטלפון שלו על מנת שהמערכת תזהה את המנוי, ניתן להקליד גם מספר פלאפון אשר עודכן במנוי ואין מחוייבות להקלדת מספר של קו בזק.

מבדיקה ברשומות מינויו של מר שטרן, ביום ה-4.8.06 טופלו פניותיו מול שרות הלקוחות שלנו.

נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.

בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה