פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתק י בזמן מלחמה. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה בחברת יאס מזה 6 שנים. ב2/8 בשעה 20.30 בהיותי בתל אביב
בנסיעת אורור מהחדרים המוגנים והמקלטים, קבלתי טלפון מנציג יאס, ובו הודיע לי שמעלים לי את המחיר בעוד 60 ש"ח.
בשיחה התנגדתי לעניין זה, ואמרתי לו שלא מקובל לגשת לאדם עם האקדח
ולהודיע לו שמחר, או מנתקים או שמשלמים יותר. התנהל ויכוח ,ולאחר שהבנתי שב17 לחודש הוא מנתק אותי, ויש לי זמן להתחבר לרשת אחרת נרגעתי.
עד שמשפחתי מהצפון הודיעה לי שהם ניתקו מיידית.
לא חושבת שבזמן כזה שאנו תלויים בטלויזיה לכל נושא הירידה למקלטים
ומחברת אותנו עם העולם החיצוני, זה הזמן לנהל נגדינו מעאכה כזאת. התקשרתי לבכיר בקשרי לקוחות ביאס העונה לשם אילן, ושוחחתי אתו.
הנ"ל חשב שאני צודקת, אבל אין מי שיצדיק אותי... דהיינו, נשארתי הנותקת.

בכל מקרה, כרגע אני כמה ימים במרכז, במידה ותרצן ליצור עמי קשר, יש לכם את בסוללארי שלי.


בתודה
מירי רונן

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על העברת פנייתה של הגב' מירי מיום 6.8.2006 ומצרה על החלטתה לסיים התקשרותה למול חברתנו.
תגובה:
אבקש לציין כי חברת yesנוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה, תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. על כן, אבקש להתנצל על אופן הדברים כפי שעולה מפנייתה של הגב' מירי רונן.

חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי הגב' רונן הצטרפה לשרותי חברתנו ביום 10.9.00 למבצע לשלושה חודשים בלבד וזאת בהתאם לנספח המבצע מסוג 656 . למרות שלפי תנאי המבצע המחיר הינו לשלושה חודשים, חוייב כל העת חשבון המנוי על שם הגב' רונן בעלות המחיר המוזל.



בחודש מאי 2006 נשלח מכתב ללקוחותינו בקיבוץ גינוסר המסביר על תום תקופת החיוב בהתאם לחיובים שהוענקו להם.



על מנת שחשבון המנוי על שמה של הגב' רונן לא יחוייב בהתאם למחיר מחירון התקשר אליה נציג החברה במטרה ליידע אותה על סיום תקופת המבצע וכן להציע לה מבצע צפייה במחיר חדש ומוזל.



צר לנו מאוד על העיתוי ועל המצב בו נמצאה ועדיין נמצאת הגב' רונן עקב המלחמה בצפון הארץ ולא היתה לנו כל כוונה להציב לה אוליטימטום ולנהוג בחוסר רגישות אלא להגן על חשבונה של הגב' רונן מחיוב יתר.



בתיאום בין נציג החברה לגב' רונן נקבע מועד לאיסוף הציוד מביתה ליום 17.8.2006 מאחר ובחרה שלא לקבל את הצעתו לחידוש מבצע. בנוסף הגב' רונן לא הסכימה כי חשבון המנוי על שמה יחוייב לפי מחיר מחירון , בשל כך הוסרו מוצרי הצפייה במנוי על שמה.



אנו מודים לגב' מירי רונן על התקופה בה היתה לקוחה בחברתנו, מקווים כי נהנתה מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים ומקווים כי תבחר לשוב להיות חלק ממשפחת לקוחותינו בעתיד.



אנו מאחלים לגב' רונן ולבני ביתה ימים שלווים ורגועים במהרה.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה