פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהרשת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחובר לYES מ יוני 2004 ביקשתי להתנתק מהם מיידית עקב שרות גרוע,
הם דורשים ממני דמי ניתוק (לטענתם אני מתנתק לפני סיום החוזה) סך של 399 ש"ח
בקשתי לראות את הניירת עליה אני חתום, שלחו לי ניירת יחידה שעליה חתמתי מיוני 2004 שבה מצוין שההסכם הוא ל 12 חודשים ואים אני מתנתק לפני, אני צריך לשלם קנס של 299 ש"ח,
כספי סוג הנזק :
אי תשלום של 399 ש"ח הטופס היחידי שאני חתום עליו ה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על העברת פנייתו של מר אלי מיום 20.8.2006 ומצרים על החלטתו לסיים התקשרותו למול חברתנו.
תגובה:
מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 5.2.006 נרשם במנוי על שם מר אלי מבצע צפייה חדש בהתחייבות לחצי שנה בלבד וזאת באישור מיוחד ולפנים משורת הדין.

לאור האמור לעיל, לא יחויב חשבון המנוי על שם מר בוטבול בדמי החזר עלות הטבה במיד ויסיים התקשרותו עם חברתנו.

נשמח באם מר בוטבול יבחר להמנות עם קהל לקוחותינו וימשיך להנות מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה