פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור סרטים שלא הוזמנו אפ פעם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על חיוב שגוי, אשר נשלח לסבתי, גב' קרייסה גרישקן (מס' לקוח – 7 – 269790, ת.ז 320647316) בחשבונית מתאריך 24.07.06.
ע"פ מהות החיובים, מדובר בהזמנת סרטים, בין התאריכים 30.12.2000 – 27.05.2001. עם קבלת החשבונית מיהרתי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בחברתכם. כאן, החלה מסכת ארוכה של תשובות מבולבלות וסותרות.
מתברר שלטענתכם סבתי, בת ה – 89, הזמינה בשנים אלה סרטים אירוטיים בשעות הלילה המאוחרות והבוקר המוקדמות. משום מה, השארתם את המידע מעורר המחלוקת הזה אצלכם ורק כעבור 6-7 שנים (!!!) החלטתם לחייב אותה בכך.
סבתי נמצאת היום במצב המביך, בו היא צריכה להסביר דבר שמעולם לא ביצעה. באם לא כתבתי זאת עדיין מפורשות, יצויין, כי – סרטים אלה מעולם לא הוזמנו וסרטים מסוגם לא יוזמנו גם על ידה !!!
כל ניסיונותיי לרדת לעומקם של דברים נתקלו במה שלא ניתן להגדיר אלא כאטימות וחוסר יעילות. נציגי השירות בחברתכם לא ידעו להסביר כהלכה את מהות החיובים וודאי שלא להוכיח את הזמנת הסרטים הללו.
1. כיצד חיוב בגין הזמנת סרטים לא בוצע בחשבונית העוקבת, אלא באיחור של 6-7 שנים?
2. מדוע לא ניתן לקבל מחברתכם הוכחה ברורה להזמנת סרטים אלה?
3. כיצד תוכלו להסביר את העובדה שזו הפעם היחידה, בה סבתי מחוייבת בגין הזמנת סרטים ועוד סרטים אירוטיים?
בברכה,

כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתה של הגב' אולה בעניין מנוי על שם הגב' קרייסה.

הגב' רדיאנוב פנתה ישירות לחברתנו בעניין ונענתה בהתאם

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה