חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב ,
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר יהודה לחברתנו. |
תגובה: |
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חברתנו משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.
אביע צערי הרב על הרושם שיצרנו אצל מר אשכנזי בנושא השרות ללקוח. אנו נפיק את הלקחים הנדרשים ממקרה זה. תוכן פנייתך הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
חשובות לנו אותן פניות מצד לקוחותינו כדוגמת זו של מר אשכזי על מנת להעניק לנו הזדמנות נוספת להעניק את השירות הטוב והאיכותי ביותר עבורך.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר ועל אי הנוחות שנגרמה לו בעטיו.
מבדיקה ברשומות מינויך, נמצא כי אכן חל איחור ביום ה-22.8.06 בהגעת טכנאי השרות לביתך היות ונוצר עיכוב במהלך קריאת השרות שקדמה לזו של הלקוח, בביתו של לקוח אחר.
כידוע, טכנאי השרות מחויבים לבצע את קריאת השרות על כל פעולותיה מתחילתה ועד סופה, וחל איסור מוחלט על הטכנאי להפסיק את תהליך השרות טרם השלמתו כפי שבוודאי היינו נוהגים במקרה שלך, שנציגנו יעניקו את מלוא השירות בביתך טרם עזיבתם. זו גם הסיבה שלא ניתן להבטיח שעת הגעה מדויקת מחלון הזמן המקובל.
אבקש להעביר התנצלותנו על איחור הטכנאי במועד הנדון, ברור שנציגי חברת yes מחויבים להודיעו על עיכוב או הקדמת השרות וכך נעשה.
לידיעתך גם בקראת השרות הבאה שנקבעה ליום ה- 23.8.06 ניסו נציגנו ללא הצלחה לאתר את מר אשכנזי עוד באותו היום ואף למחרת בנושא הטכנאי ,לצערנו ללא הצלחה.
בהתאם למידע שבידי נקבע מועד חדש לטכנאי השרות ליום ה-28.8.06 . אני מקווה כי מר אשכנזי יתן לנו הזדמנות נוספת לתקן את הרושם שנוצר ושהשרות יהיה לשביעות רצונו.
כמו כן הוענקה ללקוח ע"י נציגנו מחווה שירותית לאור השתלשלות המקרה. מתוך כוונה להיטיב עמו, הוחלט על ידינו לזכות את מינויו בגין המתנת סרק לטכנאי, בהתאם לקבוע במחירון החברה. זיכוי זה יקוזז מן החיוב החודשי בחודש ספטמבר 2006.
אני מקווה כי בעתיד השרות שיינתן יהא ללא דופי.
|
פתרון: |
|
|