פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת להולציא שיחות החוצה ממוקד שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אמש התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של YES בכדי להתלונן על תקלה בשידור. הנציגה החביבה אמרה כי ליום ראשון כבר אין לה טכנאים אך מחר, יום ראשון בבוקר , ייפתחו לה אפשרויות נוספות לשליחת טכנאים באותו היום למקרים דחופים כמו שלי. אמרתי לה שייצרו עימי קשר ביום ראשון בבוקר על מנת לתאם עימי זמן הגעת טכנאי. הנציגהענתה לי כי אין להם אפשרות להוציא שיחות החוצה ושזהו מוקד של שיחות נכנסות בלבד. לא עזרה תשובתי כי שיחתי ביום ראשון אליהם תהיה שיחת ניתוק מהם , היא השיבה כי היא מתנצלת אך אין מה לעשות.
מיותר לציין כי טענתם מוזרה ולא נתקלתי באטימות כה מוחלטת של מוקד שירות לקוחות ש"לא יכול" ליצור קשר עם לקוחותיו.
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

ראשית ברצוני להודות למר גבאי על שהקדיש מזמנו להעלות את טענותיו מהן עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.
תגובה:
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותנו הכנה על ההשתלשלות החריגה, כפי שעולה מפנייתו של הלקוח לרבות שיחתו עם נציגנו ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים הרלוונטים בחברתנו על מנת שמקרה מעין זה לא ישנה.


חשוב לי להבהיר כי הנושא המועלה בפנייתו נבדקו על ידינו באופן מעמיק.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך על החברה לרבות נציגיה היה לפעול בעניינו על מנת שיוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

אבקש לציין כי על פי נהלי החברה, השרות הטכני הניתן בסופי שבוע להזמנות טכנאי שרות הינו במתכונת שבת ועל כן במידע על מועדי הזמנת שרות טכנאים מצומצם. על כן במידה והלקוח מעוניין בהזמנת שרות טכנאי שלא במסגרת חלון הזמן האפשרי, נכון לאותו יום, עליו לפנות בשנית למוקד השירות על מנת לקבוע מועד קרוב יותר אפשרי, כפי שנמסר לו ע"י נציגנו. עם זאת באם לקוח מעוניין בכל זאת שיחזרו אליו כמובן שנציגנו מחוייבים לחזור ללקוח תוך תאום צפיות למועד חזרתם מראש. אנו מתנצלים באם נמסר למר גבאי מידע שגוי.

בהתאם לפנייתו זו ביום ה-5.9.06 תואם מועד שרות להגעת טכנאי ללקוח.


חשוב לי להדגיש בשנית בפני מר גבאי כי צר לנו על השתלשלות המקרה כפי שציין, אנו מקווים כי יזכה לשרות ללא דופי .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה