פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן בלתי סביר להגעת הטכנאי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

נדון: זמן בלתי סביר להגעת הטכנאי

א.ג.נ. ,

ב- 31/08/2006 התקלקל לי ממיר בבית. התקשרתי לשירות לקוחות של יס והם אמרו שטכנאי יבוא בין שעות 16.00-18.00. ובפעל הוא בא רק בשעה 20.45 !!!
אחרי שעה 18.00 התקשרתי כמה פעמים לחברת YES ובשיחות עם כמה נציגים של שרות לקוחות של YES נאמר לי ש"טכנאי מגיע בעוד חצי שעה, טכנאי מגיע בעוד עשר דקות" וכדומה. בפעול חיכיתי לטכנאי כמעט 5 שעות !!!

בשלב מסוים דיברתי גם עם נציג בשם ארקדי (ממחלקת הבכירים) שהתחיל להגיד לי שהתקלה בכל הבניין, שזה שקר גמור בגלל שאחד מהממירים בבית שלי עבד וגם ממירים של יס אצל שכנים עבדו (יש לי הקלטה של שיחה).

ממיר שטכנאי התקין לי במקום ממיר מקולקל הוא גדול יותר וזמן תגובה שלו איטי יותר (כנראה דגם ישן). אני דורש לקבל ממיר קטן (חדש) בחזרה.

אני רוצה לציין שאני חסר שביעות רצון לגמרי מהשירות שלכם בנושא
ואני דורש לקבל פיצוי על עוגמת נפש, שקר וטרטור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר קרסיק. תגובה:
אבקש לעדכנך כי מר קרסיק פנה לחברת yes באופן ישיר ביום 02/09/06 , פנייתו נבדקה ביסודיות וטופלה למולו ביום 11/09/06.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה