פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מYES נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

התחברתי לשירותכם ב נובמבר 2004 ... לאחר שנה קפץ מחיר המנוי שלכם בסכום ניכר וזאת בלי הודעה מראש ( הודעה דימיונית במעטפית ) התקשרתי וביקשתי להתנתק ( אני מודעת שזה טריק שיווקי והיה כתוב לי בחוזה שהמחיר יעבור למחיר מחירון ... בלה בלה , אין לי טענות בנידון) במהלך ההתקשרות שלי עם נציגכם בעיקר עם בחור בשם שחר התחייבתי שוב לשנה .. הסברתי למר שחר שאני גרה בשכירות ובעקבות העיכובים שנבעו מהסחבת ( בעיקר שלכם ) ביקשתי שאוכל להתנתק בתום חוזה השכירות שלי .. שחר אף הבטיח לזכות אותי בסכומים שקשורים להפרשים ( דבר שלא נעשה עד היום) .
היום התקשרתי כדי להתנתק .. ונציג השירות טען שהוא לא יכול לנתק אותי כי אני מחוייבת עד לאמצע דצמבר !!!!!!
אני לא רוצה יותר YES סוף החוזה השכירות שלי הוא ב31 לאוקטובר ואין באפשרותי להעביר את המנוי לדירה הבאה שלי ( בעיקר עניין כלכלי )
נכון לעכשיו אני לא יכולה להתנתק מהשירות .. ועל אף שנהנתי מאוד מהשירות שלכם .. אני מודעת שמדובר בתקופה קצרה יחסית , אבל זה עניין עקרוני.
אין לי שום מילה רעה על נציגי השירות למעט אותו בחור שחר ששיקר לי במצח נחושה. אני אשמח אם תנתקו אותי בלי תשלום הקנס. חבל שה 400 ש"ח האלה יהיו הסכום האחרון שתראו ממני

ובבקשה אל תציעו לי הקפאה , היא לא רלוונטית כרגע מבחינתי
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 25.9.06, בהמשך לפנייתה של הגב' מאגי נוריאל בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע עם סיום התקשרותה מול חברתנו אבקש להשיב בנושא.



ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתה של הגב' נוריאל להפסיק התקשרותה עם חברתנו.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' נוריאל למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת.



בנושא ההתחייבות לחברתנו, בהתאם למידע שבידי, ביום 12.12.05 שוחחה הגב' נוריאל או מי מטעמה עם נציגנו מר שחר שחר וביקשה לקבל

מידע בנושא מבצעים עבור שירותי צפייה ואינטרנט, ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו.

לאחר קבלת המידע ביקשה הגב' נוריאל לחדש מבצע לאור סיומה של תקופת המבצע הקיים במינויה באותה תקופה.



לאחר תיאום עם הגב' נוריאל והסבר על תנאי המבצע, לרבות בחירת חבילות חדשות על ידה הוסב המנוי למסלול החדש, להלן, תכנית אישית SJ8 בתאריך ה 14.12.05.



המבצע הנדון כולל צפייה בחבילה בסיסית במחירה כפי שיקבע מעת לעת במחירון החברה (נכון למועד זה במחיר של 195 ₪ לחודש), תוספת של חבילת סרטים , 3 חבילות צפייה לבחירה ו 2 חבילות ערוצים סיגמנטלים בשפות זרות במחיר מופחת של 54 ₪ לחודש למשך שנה*. ס"ה המחיר החודשי נכון למועד מכתבי זה הנו 249 ₪.



המבצע כולל הטבה של חיבור לתשתית האינטרנט של חברת "בזק" במהירות גלישה של 1.5 מגה ללא תשלום נוסף (לא כולל תשלום לספק הגישה).

בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציג מטעמנו לבין הגב' נוריאל, אישרה הלקוחה את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה והאינטרנט שבחרה, וזאת כנגד התחייבותה המפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים.

בתאריך ה - 18.12.05 נשלח העתק נספח המבצע לביתה של הגב' נוריאל באמצעות הדואר.

ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.

על פי נוהלי חברת yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה ללא צורך בחתימה ושליחתו בחזרה.

חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.

אי לכך, אין כל מחויבות מצד הלקוח לחתימה על נספח תנאי המבצע שלעיל ועובדה זו אינה גורעת מהתחייבותו לתנאיו.

לאור האמור לעיל עם סיום ההתקשרות של הגב' נוריאל מול חברתנו לפני תום תקופת ההתחייבות יחוייב מינויה בהחזר עלות הטבת המבצע בסך 399 ₪.

ברצוני להדגיש כי, בהצטרפות למבצע הכולל חיבור לשירותי תשתית האינטרנט נפתחת הזמנה מול חברת "בזק" , חברת yes מעבירה תשלום לבזק מראש עבור כל השנה לחיבור הלקוח.

מבדיקה ברשומות מינויה של הגב' נוריאל, לא נמצא כל תיעוד להבטחת נציגנו בנושא ההתחייבות.

עם קבלת פנייה זו וטענתה של הגב' נוריאל להבטחה של מי מנציגינו לאפשרות סיום ההתקשרות מול חברתנו לפני תום תקופת המבצע ללא חיוב החזר עלות ההטבה, נעשה שיקול בנושא זה ע"י גורמים בכירים.



לאור פנייתה ולמרות האמור לעיל, באופן חריג ולפנים משורת הדין , הוחלט כי על מנת להיטיב עם הגב' נוריאל, במידה ותסיים את התקשרותה במבצע לפני תום תקופת ההתחייבות נחייב את מנוייה במחצית עלות החזר ההטבה בלבד ובסך של 199.50 ₪.



נשמח אם בעתיד תבחר הגב' נוריאל לשוב ולהמנות עם קהל לקוחותינו.



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה