פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ערוץ הופ לילדים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני מנוי בחבילה שכוללת בתוכה את כל הערוצים ומשלם מחיר גלובלי כך שזה תמיד היה מחיר רגיל, פתעום שמתי לב שאנשים אשר יש להם חבילה כמו שלי משלמים פחות התברר לי אחרי שחה מול ש"ל YES שיש לי ערוץ לילדים שהוא בתשלום אותה נציגה אמרה שהוא קיים תמיד אני בנתיים רווק אין לי ילדים ואף פעם לא הזמנתי את הערוץ הזה והוא הוסף לחבילה צפייה שלי ללא ידעתי.
כספי סוג הנזק :
סכום ששילמתי עד שביטלתי את הערוץ הזה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. אביע התנצלותנו הכנה על השתלשלות המקרה.



בבדיקה שערכתי למול רשומות המערכת נמצא כי עקב טעות, בתום לב , חוייב חשבון מנויו של מר גליקמן בגין ערוץ "בייבי" החל מיום ה-1.11.05 עקב עדכון מחירים באותה עת ברשומות החברה . יודגש כי הערוץ האמור הוענק ללקוח מיום הצטרפותו לחברתנו ללא תשלום, במסגרת מסלול הצפייה באותה עת.



בהתאם לאמור לעיל חברתנו תדאג לזכות חשבון מנויו בגין חיוב האמור לפי חישוב יחסי של מחירו לתקופה מיום ה- 1.11.05 ועד ליום הסרתו בפועל ה-21.7.06 .הזיכוי הכספי האמור יעודכן במהלך חודש ספטמבר 06'.



חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן נבקש להתנצל בשנית בפני מר גליקמן על השתלשלות המקרה שנגרמה בעקבות החיוב השגוי במנויו. אנו עושים כמיטב יכולתנו שמקרים מסוג זה לא יישנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה