פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת הבהרה וביטול חוב + הליכים משפטיים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.9.06 פנו אליי מחברתכם בבקשה להחזיר ממיר שברשותי ולשלם חוב שנצבר עקב אי החזרת ממיר.
הבקשה תמוהה בעיניי. כשביקשתי להתנתק מחברתכם עקב מעבר למגורים במעונות הוצע לי להקפיא את המנוי עד למעבר לדירה משלי שוב (ציינתי כי מדובר בתקופה ארוכת שנים - עד לסיום לימודי). כמו כן נתבקשתי להשאיר את הממיר ברשותי , עד למעבר דירה שוב.

הממיר ברשותי, סגור בקופסא ושמור מכל משמר. לא נעשה בו שימוש כלשהו. בנוסף כחלק מהסכם שכירות אני נהנית מערוץ 1 + 2 בלבד (בהם אני מסתפקת לעת עתה) ולא נעשתה כל התקשרות מצידי עם מתחריכם.
כוונת ההקפאה גם מצידי הינה עקב שביעות רצון משירותכם וכוונה לשוב ולהתקשר עמכם בעת מעבר לדירה משלי.
אוסיף כי עקב חיוב שגוי הובטח לי החזר של כ- 170 ש"ח (קיימת בידי אסמכתא לכך) אותו מעולם לא קיבלתי.

למרות שמבחינה רוחית היה עדיף לי להתנתק מהשירות לגמרי- לקבל החזר פקדון אותו שילמתי על הממיר וכן תשלום חובתכם כלפיי, הסכמתי להקפאת המנוי בתום לב כי אכן מדובר בהצעה תמימה.

מסתבר בדיעבד שלא כך....

אשמח אם תואילו לבדוק את הנושא - לבטל את החוב ואת ההליכים המשפטיים בהם איימה נציגתכם בשיחתה אליי ואני כמובן מוכנה ומזומנה להחזיר את הממיר שלכם. כמו כן, אשמח לקבל את הסכום אותו הבטחתם להחזיר כבר לפני כמה שנים...
אציין כי שלחתי פקס לאגף פניות הציבור כבר באותו יום, לצערי ללא התייחסות מצידכם. זה יהיה נפלא לשמוע קול בודק ורק אח"כ קול מאיים....

ביטול החוב כנגד החזרת הממיר. ביטול הליכים משפטיים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes פועלת בהתאם לתנאי הרשיון ובכפוף להסכם ההתקשרות של החברה מול לקוחותיה.

בהתאם לרשומות מערכת החברה פנייתה של הגב' איתן התקבלה בחברתנו ביום ה-11.9.06, לאחר שנבדקה במלוא תשומת הלב הראוייה נשלחה אליה תשובתנו בנושא כבר ביום ה-12.9.06.

היות והלקוחה פנתה לאתר לפני פנייתה לחברה, בחרנו שלא לפרט את תוכן תשובתנו באמצעי הנ"ל בשל פרטיות הלקוחה. הלקוחה טופלה על ידנו באופן ישיר עם פנייתה אלינו. בשל העובדה כי מדובר בפרטים חסויים בנושא הכספי - נבחר להתייחס בתמציתיות.

בהתאם למידע שבידי טרם הוסדרה על ידי הלקוחה תשלום יתרת החוב במנוי, אי לכך הינה מוזמנת לפנות לחברתנו להסדר תשלום יתרת החוב הכספי.

אנו מודים לגב' איתן על פנייתה ומקווים כי בעתיד תשוב להמנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה