פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר והונאה ע"י נציגי מכירות YES נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
בתאריך ה9.10 פניתי לסוכן מכירות YES בשם דודי בוארון לקבלת מידע להצטרפות לYES,לאחר משא ומתן הוסכם על חבילת המבצע ''כוכבים של ישראכרט'' 199 שקלים לחודש בהורדה של 370 כוכבים כולל אינטרנט 1.5 מגה ו3 חבילות לבחירתי (ציינתי במפורש את רצוני בחבילות הספורט מדע ובידור). ביום למחרת שוחחנו שוב על מנת לתאם מועד התקנה וכאשר רציתי לאמת שוב את חבילת המבצעת דודי התכחש להבטחתו (אתם מוזמנים לאמת את גרסתי ע"י האזנה לשיחתהטלפון המוקלטת איתו). לאחר משא ומתן נוסף הסכמתי להצעת הפשרה לקבל את חבילת המדע לחצי שנה חינם.
באותו יום אחה"צ התקשרה אלי נציגת YES ששמה לא זכור לי וקבעה איתי מועד התקנה למחרת (יום חמישי 12.10 בין 10-13) הנציגה ביקשה שאפקסס את האישור עד לשעה 5 ולאחר קבלת הפקס אני אקבל SMS המאמת את קבלת הפקס וההתקנה ואכן קיבלתי SMS המאשר את קבלת הפקס.
ביום חמישי ה12.10 לקחתי יום חופש מהעבודה על מנת להיות נוכח בהתקנה ולהפעתי לא הגיע נציג YES להתקין.
התקשרתי למוקד קשרי לקוחות ודיברתי עם נציגתכם בשם מורן. מורן הודיעה לי שההתקנה בכלל תואמה ליום ראשון דבר שלא הובא כלל לידיעתי במיוחד לאחר שנקבע מועד לאותו היום. מורן התחייבה שהיא תעשה מאמצים שההתקנה תתבצע עוד באותו היום ואם לא אז למחרת, יום ו' 13.10. ביום ה' 12.10 בערב, כמובן לאחר שההתקנה לא בוצעה התקשרתי שוב לנציג YES (מורן) על מנת לאמת את החבילה שהובטחה לי ומועד ההתקנה החדש. מורן אימתה את החבילה הבטיח בפה מלא בנוכחות חברתי(חבילת המבצע ''כוכבים של ישראכרט'' 199 שקלים לחודש בהורדה של 370 כוכבים כולל אינטרנט 1.5 מגה ו3 חבילות לבחירתי - שוב אתם יכולים לאמת את גירסתי על ידי האזנה לשיחה המוקלטת בינינו). ביום ו' הגיע מתקין מטעם YES להתקין לי את ממיר הכבלים. להפתעתי, חבילת הערוצים שקיבלתי לא תאמה שוב את מה שהובטח. (ללא אינטרנט וללא ערוצי המדע). שוב פניתי לנציג YES, הפעם ענה בחור בשם צליל מקשרי לקוחות שהבטיח לטפל בבעיה ולחזור אלי הכי מאוחר ביום ראשון בבוקר 15.10. ביום ראשון בבוקר, ה15.10 לאחר שצליל לא חזר אלי התקשרתי אני אל נציג YES בשעה 1300 ובקשתי לדבר עם צליל ולקבל תשובה. שוב נאמר לי שצליל יחזור אלי עם תשובה מיד. לאחר 3 שעות שצליל לא חזר אלי, התקשרתי שוב לקשרי לקוחות YES ובקשתי לדבר עם צליל, שוב צליל היה עסוק מידי בכדי לדבר איתי... נציגה אחרת בשם אור הודיעה לי שהחבילה המוצעת לי כרגע היא חבילת המבצע ''כוכבים של ישראכרט'' 199 שקלים לחודש בהורדה של 370 כוכבים כולל אינטרנט3 חבילות לבחירתי אבל אם אינטרנט של 750 ולא 1.5 מגה כפי שהובטח לי בתחילה. אני סירבתי כי לדעתי זה שוד לאור היום ורמאות אחת גדולה,הודעתי לו שאתלונן על כך ושזו חוצפה ורמאות של חברה .אני עדיין לא מאמין שחברה כזו גדולה משקרת ומרמה לקוחות בכזו שיטתיות.
לאחר מכן ביקשתי על ניתוק מידי מYES כי איני רוצה להיות לקוח של חברה שמרמה את לקחותיה וביקשתי לדבר בדחיפות עם מנהל על מנת לידע אותו ולהתלוננן על נציגי השירות של חברתכם המבטיחים חבילות ללא כיסוי ועל מנת שינתק אותי משירותכם חד צדדית וכמובן ללא תשלום הקנס (שכן הפרתם חוזה שניתן לי בעל פה והניתן לאימות ע"י הקלטת השיחות מטעמכם)ץ הובטח לי שהמנהל יחזור אלי מיד עוד באותו היום ועדיין 24 שעות לאחר מכן לא יצר איתי קשר שום נציג מטעמכם.
בזבזתי מזמני ומכספי (שיחות טלפון ארוכות) והכל על מנת להצטרף לשירותכם (אני לר מקנא באנשים ש"רק" מבקשים שירות) ונתקלתי בשקרים והבטחות שווא, כעת ברצוני רק להתנתק משירותכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מYES ללא תשלום קנס. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתו של מר כהן מיום ה- 23.10.06 . תגובה:
פנייתו של מר כהן טופלה על ידנו ביום ה- 17.10.06. עודכן במנוי הקיים מבצע חדש, ונשלחה אליו תשובה ישירה לפנייתו דרך אתר החברה.

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה