פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום מבצע והעלאת תעריפים ללא הודעה מראש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט תמה שנה מתאריך החוזה הקודם שלי. החברה לא טרחה לידע אותי מראש וכמובן שהחלה לגבות דמי שימוש חודשיים גבוהים. לטענתם ההודעה הופיעה בזמן על גבי הטלויזיה. מיותר לציין, שלא ראיתי דבר.
כספי סוג הנזק :
החזרת התוספת שנגבתה ממני לחודשים אוג'-ספט' פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes . שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום ה- 23.10.06 , בהמשך לפנייתה של הגב' חוה בנושא תום תקופת מבצע ונוהל החיוב ללקוחותינו, אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים המועלים בפנייתה זו. תגובה:
חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה לגב' ילין עקב המקרה הנדון.



אבקש להבהיר, כי החברה אינה מחויבת על פי דין להודיע על סיום התקופה של מסלול כזה או אחר.



ראוי לציין, כי ישנה החלטה בחברה (נכון למועד תגובתי זו), כי בכל הנוגע למבצעים או תוכנית אישית שעיקרן הם צפייה בשידורי החברה, תודיע החברה (בדואר אלקטרוני על גבי המסך או בשליחה בדואר) ללקוחותיה על מועד סיום המבצע או התוכנית האישית.



בהתאם למידע שבידי ביום 3.8.05 עודכן במנויה של הגב' ילין מסלול חדש לצפייה לתקופה בת 12 חודשים (להלן שנה) מסלול S2A . בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין הגב' ילין או מי מטעמה, בסמוך למועד הנ"ל, אישרה הגב' ילין את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה שבחרה, וזאת לתקופה מוגדרת.

בתאריך ה- 21.8.05 נשלח לביתה באמצעות הדואר נספח הכולל את תנאי מבצע זה .

בנספח המבצע בסעיף 1 ו' מצויין: "עם תום תקופת המבצע תחויב בגין השידורים והשירותים שתרכוש על פי הקבוע במחירון החברה ,כפי שיהא באותה עת" .


ביום 3.8.06 הסתיים מסלול הצפייה של הגב' ילין ובהתאם לכך חוייבו התוכן בחבילת הצפייה שלה עפ"י מחיר מחירון הקבוע בחברה באותה תקופה. זאת היות ולא נתקבלה כל הודעה אחרת בנושא מצידה.



הודעה על תום תקופת המבצע נשלחה לממיר בבית של הגב' ילין בתאריך 23.7.06 , ההודעה הופיעה כמגה באנר המופיע על גבי המסך (פס כחול בתחתית המסך המופיע בכל הדלקה והעברת ערוץ) במשך 48 שעות.



לאור האמור לעיל, אחריות המעקב לתום התקופה מוטלת על הלקוח. עם זאת, אנו משתדלים בשיקול דעת ללכת לקראת הלקוח במקרים אלו וכאשר מדובר בתקופת חיוב שלא עולה על חודש לזכות בגין ההפרשים כמחווה שרותית .



אי לכך ובהמשך לפנייתה של הגב' ילין , הוחלט לזכות את חשבונה בהפרש בין המסלולים ממועד תום תקופת המבצע עבור שרותי הצפיה ביום ה- 3.8.06לתקופה בת חודש. יבוצע זיכוי במינויה של הגב' ילין בסך של 38.25 ש"ח. זיכוי זה נעשה לפנים משורת הדין ולא כמדיניות גורפת של חברת yes.



את הזיכוי ניתן יהיה לראות בחשבונית חודש נובמבר 2006.




בבדיקה ברשומות המנוי, בתאריך 18.9.06, לאחר שיחת טלפון של נציגתנו למול הגב' ילין סוכם על מסלול חדש להמשך להלן תכנית אישית OP7. לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים כולל התחייבות לתקופה זו.



אנו שמחים כי הגב' ילין בחרה להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו ומאחלים לה המשך צפייה מהנה בשידורינו.





בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה