פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור וגביית כספים מעבר למוסכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
ברצוני ליידע אתכם על היחס הגרוע שאני מקבל מיס לכל אורך השנה הזו. מרגע חידוש עבודתי עמם יש לי רק בעיות עקב המתנות ממושכחות והעברה מפקיד לפקיד,בזבוז זמני היקר למרות שאני תמיד מבקש מנהל בכיר אני מעולם לא מקבל אותו. כספים נגבים מחשבוני ללא אישורי ותמיד מעל לסכום הנקבע שהוא 200 ש"ח בלבד.עקב כך בכל טל' ותלונה שלי מפצים אותי פעם בסרטים פעם בערוץ הספורט פעם בערוץ האגו כאשר המשחק עם העניין נמשך לכל אורך השנה ובכל פעם נלקחים ממני הערוצים מחזירים לי את הערוצים ומתנהגים בחשבון שלי כבשלכם - דבר זה לא מקובל עלי ולא היה מקובל על כל אדם אחר לדעתי.
ביום שישי האחרון לאחר עשרות טלפונים ובקשות למנהל בכיר התקשר אלי בחור בשם נועם שכמובן לא עידכנו אותו לגבי הבעיות והוא לא היה מסוגל לתת לי תשובות. הסברתי לו שאני לא מוכן לטיפול רגיל מאחר וההתנהגות שהחברה התנהגה כלפי עד לרגע זה היה מזלזל ולא אכפתי , הפקידות בכל טלפון היו מעצבנות "בחקירות" ת.ז מספר טלפון וכו'.
אני מציין זאת מאחר וכל פקידה הייתה מעבירה אותי לפקידה אחרת וכל פעם החקירות מתחדשות עד לרגע זה הבחור הנחמד בשם נועם לא חזר אלי עם תשובות לענייני ואני דורש את מלוא הפיצוי על כל עגמת הנפש והזמן והעצבים שבזבזתי בגין טלפונים אלה עד לרגע זה.
יש לציין כי בשיחה עם נועם הגענו להסכמה שהחברה התרשלה בטיפול בי היה מוסכם על שנינו שהכספים שנגבו לא היו צריכים לרדת לי מהחשבון והתופעה של זיכוי בסרטים שלא השתמשתי בהם מעולם ולאחר מכן לקיחתם חזרה לא היו צריכים להיעשות.
אבקש תשובה ממנהל בכיר בהקדם
תודה יוסי כהן
כספי סוג הנזק :
החזר 1000 שח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
YES שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתו של מר כהן מיום ה- 18.10.06.
תגובה:
פנייתו של מר כהן טופלה, וביום ה- 18.10.06 לבקשתו הוצאה שיחת מנהל לבקשתו, ומר כהן קיבל מענה לגביי כלל הנושאים עליהם הלין.

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה