חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום, |
תגובה: |
כידוע, חברת yes מציעה מגוון של מבצעים ללקוחותיה. המבצעים השונים, מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. אציין כי לכל מבצע ישנם נספחים משלו המכתיבים תנאים והטבות שונים ומחויבויות בסיסיות מצד הלקוח והחברה גם יחד.
בהתאם לרשומות החברה, ביום ה- 13.5.06 הצטרף מר גרינברג בהתאם לבקשתו, למבצע ייחודי ללקוחות קיימים להלן, S37*. אבקש לציין, כי תנאי המבצע זיכו אותו בהטבה משמעותית במחיר שירותי התוכן של חברת yes למשך שנים עשר חודשים.
אציין כי המבצע האמור הוענק ללקוח לתקופה בת שנים עשר חודשים, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להישאר מנוי לשידורי החברה לתקופה בת שנים עשר חודשים לפחות ממועד הצטרפותו למבצע. עוד הוסבר ע"י נציגנו כי במידה ולא יעמוד בהתחייבותו זו, יחויב חשבון מנוייו על סך- 399 ש"ח בגין החזר ההטבות אשר הוענקו לו כאמור.
ברצוני להדגיש, כי שינויים במנוי דוגמת האמור, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.
ביום ה-17.8.06 נשלח לביתו של מר גרינברג לעיונו ולידיעתו נספח המבצע האמור, המפרט במלואו את כל תנאיו.
עוד אציין כי בעת בקשתו של מר גרינברג לסיים התקשרותו עמנו הובהר לו מספר פעמים ע"י נציגנו עניין התחייבותו. לצערנו, בחר מר גרינברג בכל זאת לסיים התקשרותו.
בהתאם לאמור לעיל חוייב חשבון מנויו של מר גרינברג כמסוכם עימו ובכפוף לכל דין.
אנו מודים למר גרינברג על פנייתו ומקווים כי ישוב להמנות עם קהל לקוחותינו.
|
פתרון: |
|
|