פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ר מ א ו ת !!!!!!!!! נושא התלונה:
רביע סוני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למעלה משבוע אני מבקשת להתנתק ממכם וזאת עקב שרות לקוי שמוכיח זאת
בכל פעם מחדש .כל בקשה לא מטופלת כל נציג מוסר מידע אחר בלתי יאמן.לאחר שהודעתי כי החוזה שלי עד 31.10.06 בתוקף ואני רוצה להתנתק כמובן שלמרות ההבטחה אף נציג לא חזר רק לאחר שהתקשרתי שוב להזכיר שעדיין בקשתי לא טופלה.נציג בשם משה התקשר ומסר הצעה בין השאר הציע שדורי כדורגל לחודש
במחיר 50שח אך שכח לציין כי חודש כוונתו מ 1 לחודש כך שעבורי יוצא כי שילמתי
מחיר50שח לשבועיים אם היה מציין זאת לא הייתי משלמת.זאת לא הפעם הראשונה שמוסרים מידע שגוי או מעלימים מידע.כעת אני בטוחה כי תשובתי להתנתקות היא כ ן !!!!!-החוזה שלי בתוקף עד 31.10.06 אנא צרו איתי קשר
מחר יום א ע,מ לתאם מועד לניתוק ולפחות הפעם תחזרו אליי ואל תתנו לי שוב
להתחנן לשרות-מאוכזבת מאוד \
עוגמת נפש סוג הנזק :
לנתק אותי ע"פ החוזה עד 31.10.06 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר רביע סוני מיום 29.10.2006.

חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן אבקש להתנצל על אי הנעימות שנגרמה לך בעקבות אופן השירות אשר ניתן למר רביע ובהתאם לעולה מפנייתו.



מבדיקה ברשומות המנוי שוחח נציג החברה ביום 30.10.2006 עם הגב' רביע והסדיר למולה את הטיפול לשביעות רצונה.



אנו מאחלים למר רביע ולבני ביתו המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה