פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
YES עושים כל מאמץ לא לאפשר להתנתק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 10/10 הודעתי ל- YES על בקשתי להתנתק (טלוויזיה/אינטרנט) זאת לאחר שכמה ימים קודם לכן התחברתי ל- HOT (טלוויזיה/אינטרנט/טלפון) והם מצידם גם הודיעו על כך ל- YES. בחרתי להתנתק מאחר וגיליתי ש- YES העלו במהלך ההתקשרות בינינו את התעריף וביטלו מס' ערוצים - מבלי להודיע ומבלי לפצות.
שוחחתי עם שני נציגי שרות ב- YES (גילעד וחן) שרשמו את הבקשה, נתנו לי מס' פניה לבזק בינלאומי והבטיחו שתוך 3 ימים יתקשרו אלי לתאום הניתוק בפועל. זה לא קרה. ב- 17/10 התקשרתי והודעתי לנציגה שענתה (אוקסנה) שיחזרו אלי עם תשובה. אחה"צ באותו היום השאירה לי חן הודעה שעל פיה הם מאד מתעניינים לדעת אם החלטתי להישאר או להתנתק ... . ב- 18/10 צלצלתי ודרשתי שיפסיקו עם המשחקים שלהם ואיימתי בתובענה ייצוגית. מאז אין כל ואין מענה. חלפו שבועיים ולא מסתמן ניתוק באופק. הבנתי שמדובר בתופעה ידועה ורחבה. לטיפולכם. תודה.
כל הרשימה סוג הנזק :
שמישהו ישים קץ לבריונות של חברות התקשורת הגדולות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 26.10.06, בהמשך לפנייתה של הגב' ליבוביץ בנושא בקשתה לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

תגובה:
כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתה של הגב' ליבוביץ להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמה.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה לגב' ליבוביץ במהלך שיחותייה עם נציגינו ועל העיכוב בטיפול בפנייתה.



תוכן פנייתה הועבר לידיעת המנהלים האחראים על מקבץ התחומים העולים ממנה.



מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 10.10.06 התקבלה במשרדנו בקשתה הראשונה של הגב' ליבוביץ , המפורשת לסיום ההתקשרות מול חברת yes .



בנושא עיכוב תהליך סיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להדגיש כי בחברת yes ישנו תהליך מאד מסודר לסיום ההתקשרות. עם קבלת הבקשה הראשונה מועבר המנוי למחלקת קשרי לקוחות שם מקבל נציג בכיר את בקשתו ומעבירה למנהל האזור שפונה אל הלקוח בטווח של 48 שעות עבודה על מנת לתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו והשלמת תהליך סיום ההתקשרות או לחלופין על מנת לנסות לשמרו.



על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה או לחלופין בתאריך התואם את בקשת המנוי ולתאם מועד לאיסוף הציוד.



תהליך זה לצערי לא בוצע בשלמותו במקרה הנדון ועל כך אנו מעבירים את התנצלותנו הכנה, כמובן שהנושא ייבדק מול הגורמים הרלוונטים.



שירותי הצפייה למנויה של הגב' ליבוביץ היו אמורים להיפסק 48 שעות לאחר מועד בקשת הניתוק, להלן ביום ה- 12.10.06 וכן גם החיוב בגינם.

בפועל הוסרו שירותי הצפייה עם קבלת פנייה זו ובמועד תגובתי זו ובמועד זה הופסק החיוב למנוי.



לאור האמור לעיל חשבונה של הגב' ליבוביץ יזוכה בעלות צפייה בגין הימים שבין ה-12.10.06 ועד ל- 31.10.06 .



בקשתה של הגב' ליבוביץ הועברה שוב במועד מכתבי זה למחלקה המטפלת ונציג בכיר ממחלקת קשרי לקוחות יפנה אלייה בהקדם לתאום מועד איסוף הציוד והשלמת תהליך סיום ההתקשרות מול חברתנו .



אני מודה לגב' ליבוביץ על פנייתה ומקווה כי בעתיד תבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה