פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לYES נושא התלונה:
כהן שמואל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/8/06 חיברתי את אמא שלי(אלמנה בת78 )המתגוררת בר"ג ל -YES .
במעמד ההתחיבות חתמתי ל YES על אישור להודעה ל HOT על ניתוק
למרות אין ספור פניות הננו מקבלים חשבוניות חיוב כבר שלשה חודשים=ואין מושיע
YES טוענים כי הודיעו ל -HOT והם בכוונה מטעלמים, ו-HOT אומרים כי לא קיבלו.
לקראת סוף חודש 11 הודעתי על בקשה לניתוק מHOT ולמרות שמופיע להם במחשב כי יש בקשה לניתוק חייבו אותנו שוב(כמובן בהוראת קבע)
עד היום שילמנו ל HOT כ-500 ש"ח ולא רואים מתי זה יפסק/ נקבל בחזרה את הכסף
להזכיר אמא היא אלמנה בת 78 החיה מקיצבה
עזרתכם
שמואל כהן
057-5520522
כספי סוג הנזק :
פניה לחברות להחזר כספי וניתוק מ -HOT פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר שמואל. תגובה:
אבקש לעדכנך כי מר שמואל פנה לחברת yes באופן ישיר ביום 02.11.06 , פנייתו נבדקה ביסודיות והוחזרה תשובה לגבי תהליך ניתוק למול חברת HOT, כמו כן צוין כי התקבלו חשבוניות בגין חיובים כפולים עבור שירותי הצפייה בחברתנו ובחברת HOT וזיכוי הועבר לאישור של גורמים הרלוונטים.



ביום 07.11.06 בוצע זיכוי לרשומות המנוי במערכת בגין חיובים כפולים, אשר יופיע בחשבונית של חודש נובמבר 2006 שתשלח ללקוח בתחילת חודש דצמבר 2006.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה