|
|
|
|
|
|
חיבור לYES |
נושא התלונה: |
כהן שמואל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 30 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/8/06 חיברתי את אמא שלי(אלמנה בת78 )המתגוררת בר"ג ל -YES .
במעמד ההתחיבות חתמתי ל YES על אישור להודעה ל HOT על ניתוק
למרות אין ספור פניות הננו מקבלים חשבוניות חיוב כבר שלשה חודשים=ואין מושיע
YES טוענים כי הודיעו ל -HOT והם בכוונה מטעלמים, ו-HOT אומרים כי לא קיבלו.
לקראת סוף חודש 11 הודעתי על בקשה לניתוק מHOT ולמרות שמופיע להם במחשב כי יש בקשה לניתוק חייבו אותנו שוב(כמובן בהוראת קבע)
עד היום שילמנו ל HOT כ-500 ש"ח ולא רואים מתי זה יפסק/ נקבל בחזרה את הכסף
להזכיר אמא היא אלמנה בת 78 החיה מקיצבה
עזרתכם
שמואל כהן
057-5520522
|
כספי |
סוג הנזק : |
פניה לחברות להחזר כספי וניתוק מ -HOT |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת yes |
שם ותפקיד: |
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר שמואל. |
תגובה: |
אבקש לעדכנך כי מר שמואל פנה לחברת yes באופן ישיר ביום 02.11.06 , פנייתו נבדקה ביסודיות והוחזרה תשובה לגבי תהליך ניתוק למול חברת HOT, כמו כן צוין כי התקבלו חשבוניות בגין חיובים כפולים עבור שירותי הצפייה בחברתנו ובחברת HOT וזיכוי הועבר לאישור של גורמים הרלוונטים.
ביום 07.11.06 בוצע זיכוי לרשומות המנוי במערכת בגין חיובים כפולים, אשר יופיע בחשבונית של חודש נובמבר 2006 שתשלח ללקוח בתחילת חודש דצמבר 2006.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|