פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
1. התיחייבות? נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
1. מדוע אצטרך לשלם 1000 שקל על מכשיר שנגנב? האם אין ביטוח על ממירים שנגנבים????
אני נפלתי קורבן לגניבה ועוד אצטרך לשלם לחברת יס המון כסף? איפה השירות האדיב והאכפתי??
כספי סוג הנזק :
לבטל לאלתר את הקנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להודות לגב' עוקשי על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את טענותייה, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה. תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



בנושא חיוב חשבון המנוי בגין ממיר שנגנב למותר לציין, כי הציוד הנו קניינה של החברה ולפיכך, האחריות לשמור על תקינותו ושלמותו מוטלת על הלקוח, כפי שצוין בסעיף 7.ג. להסכם ההתקשרות, המובא כלשונו:

" ג.עליך להיות אחראי לציוד הקליטה (הכולל את המפענח ככל שזה לא עבר לבעלותך המלאה) ולפעול בהתאם למפורט להלן:

הנך נדרש לשמור בקפידה על ציוד הקליטה המותקן בביתך.

אתה אחראי לכל נזק שייגרם לציוד הקליטה המותקן בביתך עקב שימוש בו בניגוד להוראות ההפעלה, בשל כח עליון או בשל מעשה או מחדל שלך או של אדם מטעמך בנסיבות של רשלנות חמורה או זדון..."

לאור האמור לעיל, נאלץ לחייבך בגין הממיר, כקבוע במחירון החברה כיום.

יש להבין עם זאת, כי עדיין החברה שומרת על נקודת איזון המותירה את עיקר הנטל הכלכלי בגין הנזק, כאשר עלות רכישת הציוד עולה באין שיעור על העלות בה הלקוח מתבקש לשאת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה