פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי גבוה בניגוד לחוזה צפייה שנחתם עם נציג YES נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחודש דצמבר 2005 חתמתי חוזה צפייה עם נציג יס בביתי , בחוזה מצויין סכום קבוע לחיוב חודשי עד חודש דצמבר 2006 .
במהלך 2006 לאחר בירור ומעקב בפירוט חשבון האשראי נוכחתי לגלות שYES מחייבת את חשבוני בניגוד לחוזה בסכומים גבוהים הרבה יותר וללא ידיעתי ואישורי.
מיד פניתי לשירות הלקוחות ושם ניסו לנער אותי בתגובה שזה חיוב תקין ואצלם זה בסדר, לאחר פניות רבות כאשר הודעתי להם שמקור החוזה בידי הטיפול הועבר לבכיר בשירות הלקוחות והוא הבטיח "להחזיר" לי את הכסף.
לאחר חודש שוב חייבו אותי בחיובים גבוהים והבטיחו "לזכות".
כל זאת כאשר חברת יס לא שלחה חשבונית קבלה בדואר ולא בהודעה בטלביזיה כך שזה הקשה על איתור החיובים.
אני רואה בזאת הפרה בוטה של החוזה, גניבת כסף והסתרת החשבוניות.
גם השירות לקוחות לקוי.
אם לא הייתי עוקב ומגלה יס היו נהנים ולא מחזירים את הכסף לעולם.
חשוב לעקוב אחר החיובים .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ושירותי.פרסום במדיה ואיתור לקוחות נוספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 14.11.05, בהמשך לפניית של מר ניר בנושא חיוב גבוה מן המוסכם בגין מנוי בחברתנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.

תגובה:
ביום ה- 17.10.06 התקבלה פנייה זהה בחברתנו ממר ניר וביום ה- 18.10.06 נשלחה תשובתנו אליו באמצעות הדואר, להלן תשובתנו כפי שנשלחה:



"חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר.



ברצוני להודות לך על שהקדשת מזמנך להעלות על הכתב את טענותייך, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיך.



אבקש להביע התנצלותי על ההשתלשלות, כפי שעולה ממכתבך לרבות שיחותייך עם נציגנו ואי הנוחות באם נגרמה לך . תוכן פנייתך הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך.



אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצלך בנושא השרות ללקוח .



מיד עם קבלת פנייתך, ערכתי (הח.מ.) בירור מול כל הגורמים המטפלים וקשורים בנושא .



בנושא טענתך לחיוב גבוה מן המוסכם במינויך, מהבדיקה שערכתי הנושא טופל לאחר פנייתך הטלפונית ושיחתך מול נציגינו ומול מנהל משרות הלקוחות.



בתאריך 17.10.06 בוצע זיכוי והועברה בקשה לחברת האשראי שלך לביצוע החזר לחשבונך בסך החיוב השגוי- סך של 94 ₪" .




בנושא חשבוניות ללקוח, חברת yes כנוהל, שולחת לכל לקוחותיה את החשבונית החודשית באמצעות דואר אלקטרוני על גבי המסך מדי חודש. במידה ולקוח מעוניין במשלוח החשבונית באמצעות הדואר כל שעליו לעשות הוא ליידע את נציגנו ובקשתו מתעדכנת במנוי. שרות זה ניתן ללא תוספת תשלום ורק על פי דרישה.



אי לכך במידה והנך מעוניין בקבלת חשבוניות כתובות בדואר מדי חודש הנך מוזמן לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו בטלפון 8000-20-800-1 / 2080* להעברת בקשה זו. "



מבדיקה נוספת שערכתי עם קבלת פנייה זו, במועד חידוש מבצע של מר בינה ביום ה- 20.12.05 הובטח לו ע"י נציגנו מבצע במחיר חודשי בסך 209 ש"ח לתקופה בת 12 חודשים, בנוסף לתוכן הכלול במחיר המבצע ניתנה הטבה ע"י נציגנו שכללה צפייה ב 2 חבילות צפייה נוספות ללא תשלום לתקופה בת 6 חודשים (הבטחה שנרשמה על טופס תכנית ערוצים אישית שאושר בחתימתו של מר בינה או מי מטעמו והעתקו מצוי בידנו).



בתום 6 חודשים, בחודש יוני 2006 תמה ההטבה ומינויו של מר בינה חוייב בגין צפייה בשתי החבילות. עם קבלת פנייתו הטלפונית של מר בינה לחברתנו באוקטובר 06 בנושא זה ותלונתו על חיוב זה אושר באופן חריג ולפנים משורת הדין לזכות את המנוי בהפרש לחיוב זה לתקופה בת 4 חודשים ולהעניק את ההטבה לצפייה ללא תשלום לחודשיים נוספים ועד מועד תום תקופת המבצע. ביום ה- 17.10.06 כאמור לעיל, בוצע החזר לחשבונו של מר בינה בסך 94 ש"ח וביום ה 7.11.06 בוצע זיכוי למנוי בסך 9.58 ש"ח להשלמת ההפרש.



בנושא חשבוניות של חברתנו, בנוסף לאמור לעיל ברצוני לציין כי ניתן גם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו לצפות בחשבוניות ואף להדפיסן.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה