חברת yes |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 14.11.05, בהמשך לפניית של מר ניר בנושא חיוב גבוה מן המוסכם בגין מנוי בחברתנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.
|
תגובה: |
ביום ה- 17.10.06 התקבלה פנייה זהה בחברתנו ממר ניר וביום ה- 18.10.06 נשלחה תשובתנו אליו באמצעות הדואר, להלן תשובתנו כפי שנשלחה:
"חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר.
ברצוני להודות לך על שהקדשת מזמנך להעלות על הכתב את טענותייך, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיך.
אבקש להביע התנצלותי על ההשתלשלות, כפי שעולה ממכתבך לרבות שיחותייך עם נציגנו ואי הנוחות באם נגרמה לך . תוכן פנייתך הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך.
אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצלך בנושא השרות ללקוח .
מיד עם קבלת פנייתך, ערכתי (הח.מ.) בירור מול כל הגורמים המטפלים וקשורים בנושא .
בנושא טענתך לחיוב גבוה מן המוסכם במינויך, מהבדיקה שערכתי הנושא טופל לאחר פנייתך הטלפונית ושיחתך מול נציגינו ומול מנהל משרות הלקוחות.
בתאריך 17.10.06 בוצע זיכוי והועברה בקשה לחברת האשראי שלך לביצוע החזר לחשבונך בסך החיוב השגוי- סך של 94 ₪" .
בנושא חשבוניות ללקוח, חברת yes כנוהל, שולחת לכל לקוחותיה את החשבונית החודשית באמצעות דואר אלקטרוני על גבי המסך מדי חודש. במידה ולקוח מעוניין במשלוח החשבונית באמצעות הדואר כל שעליו לעשות הוא ליידע את נציגנו ובקשתו מתעדכנת במנוי. שרות זה ניתן ללא תוספת תשלום ורק על פי דרישה.
אי לכך במידה והנך מעוניין בקבלת חשבוניות כתובות בדואר מדי חודש הנך מוזמן לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו בטלפון 8000-20-800-1 / 2080* להעברת בקשה זו. "
מבדיקה נוספת שערכתי עם קבלת פנייה זו, במועד חידוש מבצע של מר בינה ביום ה- 20.12.05 הובטח לו ע"י נציגנו מבצע במחיר חודשי בסך 209 ש"ח לתקופה בת 12 חודשים, בנוסף לתוכן הכלול במחיר המבצע ניתנה הטבה ע"י נציגנו שכללה צפייה ב 2 חבילות צפייה נוספות ללא תשלום לתקופה בת 6 חודשים (הבטחה שנרשמה על טופס תכנית ערוצים אישית שאושר בחתימתו של מר בינה או מי מטעמו והעתקו מצוי בידנו).
בתום 6 חודשים, בחודש יוני 2006 תמה ההטבה ומינויו של מר בינה חוייב בגין צפייה בשתי החבילות. עם קבלת פנייתו הטלפונית של מר בינה לחברתנו באוקטובר 06 בנושא זה ותלונתו על חיוב זה אושר באופן חריג ולפנים משורת הדין לזכות את המנוי בהפרש לחיוב זה לתקופה בת 4 חודשים ולהעניק את ההטבה לצפייה ללא תשלום לחודשיים נוספים ועד מועד תום תקופת המבצע. ביום ה- 17.10.06 כאמור לעיל, בוצע החזר לחשבונו של מר בינה בסך 94 ש"ח וביום ה 7.11.06 בוצע זיכוי למנוי בסך 9.58 ש"ח להשלמת ההפרש.
בנושא חשבוניות של חברתנו, בנוסף לאמור לעיל ברצוני לציין כי ניתן גם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו לצפות בחשבוניות ואף להדפיסן.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|