פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחירים ללא ידיעתי נושא התלונה:
כהן אייל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הסתיים לי החוזה לשנה וחברת YES העלו מחירים פעמיים בחודשיים וזאת בלי ידיעתי הם טוענים שהם שלחו לי מין הודעת מערכת כתובה אבל אני הייתי במילואים ומי שבעצם ראה את ההודעה זו הילדה שלי בת 4 שלא מבינה קרוא וכתוב וכמו כן הם אפילו לא ניסו לשלוח הודעה זו בדואר בצמוד לחשבונית או להתקשר ליידע אותי כמו בשנה שעברה לפני שנגמר לי המבצע הייתה טלפנית נחמדה שיידעה אותי שעומד להיגמר לי המבצע
כספי סוג הנזק :
אני דורש החזר כספי על התקופה הזו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר אייל מיום 19.11.2006. תגובה:
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי מר אייל הצטרף ביום 8.9.2005 למבצע צפייה מסוג S83 לתקופה של שנה אחת.

בהתאם לסעיף ו' בנספח תנאי המבצע (תחת "כללי") מצויין כי "בתום תקופת המבצע נמשיך לשדר לך את החבילות והערוצים בהם תצפה באותה עת, ואתה תשלם את מחירם כפי שזה יקבע במחירון החברה מעת לעת".

נספח מבצע נשלח לביתו של מר אייל כהן ביום 18.9.2005.

חשוב לציין כי נכון למועד מכתבי זה, אין חברתנו מחויבת להודיע ללקוחותיה על תום מועד התחייבותם למבצע ולמרות זאת ביום 20.8.2006 נשלחה הודעה אלקטרונית לביתו של מר כהן באמצעות הממיר ועל מנת להזמינו להתקשר לנציגי החברה במוקד השירות ולסכם את המשך התקשרותו.

כפי שנמסר למר אייל כהן ביום 12.11.2006 וביום 17.11.2006 על ידי נציגות החברה , באם יחדש התקשרותו למול חברתנו יזוכה חשבון המנוי על שמו, באופן חריג ולפנים משורת הדין בגין הפרש חיוב לפי מחיר מחירון לתקופה של חודשיים.

נשמח באם מר אייל כהן יבחר להשאר מנוי yes וימשיך להנות מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה