פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי/מטעה לגבי התוכניות באפיק 121 (3SAT) ואפיקים אחרים בגרמנית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה מספר חודשים מציגה YES מידע שגוי ולעיתים מטעה, לגבי חלק מהתוכניות המשודרות באפיק 121 הוא ערוץ 3SAT הגרמני וכן באפיקים האחרים בגרמנית.
פניות רבות בנושא זה, שנעשו באמצעות דואר אלקטרוני או בטלפון שירות הלקוחות נענו בתשובות המצביעות על אי הבנת הנושא או שליטה מוגבלת בעברית מצד המשיבים (במייל) והבטחות לשיפור המצב (בטלפון) שכלל אינן מבוצעות.

דוגמה טרייה, מהיום 4.12.06 שעה 19:00

לפי הפרטים ב-YES תשודר התוכנית 'מלון של כוכב אחד'.
בפועל משודרת כעת תוכנית שנקראת 'בבטן הענק' - על הפקת נפט.

הפרטים הנכונים מצגים באתר האינטרנט של אפיק 121 הערוץ הגרמני מזה ימים רבים ולא חלו בו כל שינויים. הערתי ע"כ (במייל ובטלפון) מספר פעמים רב, אך דבר לא נעשה וזו דוגמה קטנה אחת בלבד.
כמו כן, תוכניות שאינן משודרות מזה זמן רב, שמן מופיע מחדש, כאילו הן חזרו להיות משודרות, דבר שאינו קורה בפועל ותוכניות אחרות משודרות.

במצב הנוכחי לא ניתן לתכנן צפייה מראש בגלל השגיאות הרבות במידע.

בדיקת מקור הבעייה ותיקונה והתייחסות עניינית לתלונו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes . שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 10.12.06, בהמשך לפנייתו של מר אמנון בנושא טענה למידע שגוי לגבי תכנים המשודרים בערוצים גרמניים בכלל וערוץ 121 בפרט, אבקש להשיב בנושא.



נושא הפנייה הועבר לבדיקה מעמיקה במחלקת התוכן בחברתנו, מבדיקתנו עולה כי בשבועיים האחרונים נעשות בדיקות מקיפות בנושא במטרה לשפר את העדכונים והמידע בערוצים אלו.



חשוב לציין כי אנחנו ניזונים מהאתרים של הערוצים לקבלת המידע על לוחות השידורים .



אני מקווה כי בזמן הקרוב ניתן יהיה לראות שיפורים משמעותיים בנושא זה.



אנו מודים למר גלס על מעורבותו האישית ומאחלים לו המשך צפייה מהנה.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה