פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השרות הגרוע ביותר שקיבלתי בחיי! נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל ב 15 לאוקטובר כשפניתי לחברת יס להזמין את מכשיר היס מקס שלהם. קבעו איתי שטכנאי יגיע אל ביתי ב2 לנובמבר בין השעות 1300 ל 1600 , יום לפני ההתקנה הם מתקשרים ואומרים שיביאו לי יסמקס חלופי כי אזל להם במלאי החדשים, ושהם יקבעו איתי עוד מועד כדי להביא את המכשיר החדש. בינתיים בכרטיס האשראי כבר חייבו אותי על העסקה. ב2 לנובמבר חיכיתי 3 שעות בבית ואז נאלצתי ללכת לעבודה, טכנאי לא הגיע וגם לא הודיעו לי. יום אחרי התקשרתי שוב אל יס ושאלתי למה לא הגיע טכנאי, כמובן שאף אחד בכלל לא ידע כלום ואחרי שיחה ארוכה (על חשבוני גם) הבטיחו לי זיכוי של 129 ש"ח על הזמן שחיכיתי וקבעו איתי ל 20 לנובמבר כי רק אז יהייה יסמקס בין 1300 ל1600 .
בינתיים אני משלמת על היסמקס שאין ברשותי,. הגיע ה20 בנובמבר ובשעה 1500 מתקשרים להגיד לי שהטכנאי יאחר בשעה ויגיע ב 1700, אני מסבירה שאני לא יכולה להשאר אחרי 1600 כי עליי ללכת לעבודה וגם זה באיחור. כמובן ששוב הטכנאי לא הגיע.
נכנסתי לאתר האינטרנט הפעם והתלוננתי,אחרי כמה ימים דנה מקשרי לקוחות תפסה אותי בטלפון והסבירה לי כמה חשוב לה שרות טוב והיא תטפל בי. היא הבטיחה לי גם זיכוי נוסף של 129 ש"ח על זמן ההמתנה הנוסף שחיכיתי בבית ואחרי ברורים הצליחה לקבוע לי טכנאי ל29 בנובמבר בין 1300 ל1600 שאלו אגב שעות שאני מפנה במיוחד כדי לשבת בבית ולחכות לטכנאי. ה29 בנובמבר מגיע ובשעה 1500 שוב מתקשרים להגיד שהטכנאי יגיע ב 1630 1700, אני שוב מסבירה שאני לא יכולה לחכות ואני צריכה לצאת לעבודה ב1600. הטכנאי לא הגיע שוב! (פעם שלישית) אחרי הפעם הזאת דנה שציינה כמה חשוב לא שרות טוב, נעלמה, התקשרתי המון פעמים עם זמן המתנה רב הבטיחו לי שיחזרו אליי ולא חזרו אליי ואני פשוט כבר מיואשת!
היום אני גם בלי יס מקס גם אני משלמת עליו, גם לא קיבלתי אף אחד מהזיכויים שהבטיחו לי וגם אני משלמת לחברה הזאת סכום מאד גבוה כל חודש. דנה לא חזרה אלי ואין עם מי לדבר, פשוט מתעלמים ממני.
כספי, סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם, הורדה משמעותית של התשלום החודשי, פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חברתנו משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



אביע צערי הרב על הרושם שיצרנו אצל גב' שניצר בנושא השרות ללקוח. אנו נפיק את הלקחים הנדרשים ממקרה זה. תוכן פנייתך הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.



צר לנו ללמוד על מקרה זה ועל אי הנוחות שנגרמה לה בעטיו.

בנושא איחור נציגינו במועד הזמנת הטכנאי בביתך, מבדיקת פנייתך נמצא כי, אכן חלו איחורים בהגעת טכנאי ההתקנה לביתך כפי .חשוב להדגיש כי הדבר נעשה בתום לב .ברור שנציגי חברת yes מחויבים להודיעך על עיכובים אלו וכך נעשה.



בהתאם למידע שבידי, טרם קבלת פנייתך זו , שוחחת עם נציגנו בנושא ביום חברתנו דאגה לזכות חשבון מנוייה של הלקוחה בגין המתנת סרק לטכנאי, בסך 128.33 ש"ח, בהתאם לקבוע במחירון החברה בחשבונית נובמבר 2006.



כמו כן בהתאם לרשומות מערכת החברה הוצעה ללקוחה ע"י נציגנו ביום ה-10.12.06 הוצע מסלול חדש ומחווה שירותית על מנת להטיב עמה. לצערנו סרבה לקבל הצעתנו זו.



אנו מתנצלים בשנית בפני גב' שניצר על השתלשלות המקרה ומקווים תשוב בה מהחלטתה זו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה