פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר ערבון,והפרת חוזה נושא התלונה:
ברגר דימה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,אבא שלי לקוח בחברת יס כבר חצי שנה והסיפור שלו כזה:
לאחר מלחמת לבנון השנייה הוחזרו שלושה תשלומים עבור חב' יס,
פנינו לחב' יס בכדי לסדר את האי תשלום והסברנו להם שאין לנו סכום כזה שהם מבקשים שנשלם(825 שקל בערך)והסברונו להם שאין ביכולתינו לשלם סכום שכזה בתשלום חד פעמי וביקשנו לשלם אתזה ב3 תשלומים בנוסף לחיובים ההבאים, כשזו סירבה לא הייה לנו מה לעשות ולא ידנו מה לעשות והמשכנו הלאה בחוזה.
בתאריך 20/11/06 התקשרה אלי שירלי ואמרה לי שמחר(21/11/06)יבוא לאסוף ממכם את הממירים ושבתוך חמישה ימים ישלך הדמי ערבון(500 שקל) ששילמנו לפני שנתיים שהיינו מנויים והתנתקנו ועברנו לחברה המתחרה ולא הוחזר לנו הסכום.
עכשיו עברו חמישה ימים ולא קיבלנו את דמי העירבון פנינו לחברה ושם הוסבר כי כל שנה הם לוקחים ההעירבון הזה 10% שזה יוצא100 שקל בשנה ושאנחנו לא זכיים לקבל אותו בחזרה .
ובסה"כ היינו מנויים כשלוש שנים שזה אמור לצאת כ300 שקל וצריך להישאר 200 שקל אז איפה הם?
ובנוסף הם אמרו לי שהחוב של אבא שלי הוא 1400 שקל שזה כולל:
א.את החוב של שלושת החודשים שלא שולמו.
ב. "הפרת חוזה מצידנו" -שיעני התנתקנו מהם טרם הסתיים החוזה, שזה לא נכון,רק בגלל שהם לא רצו בהצאה שלנו ואמרו שאנחנו סירבנו לשלם ניתקו אותנו.


אשמח לטיפולכם המהיר דימה
עלבון, כספי ו סוג הנזק :
שיחזירו לנו את הדמי העירבון שנותר ושיקבלו את את עצ פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלתי בתודה את פנייתו של מר ברגר לחברתנו . לאחר בדיקה מעמיקה שנערכה , להלן התייחסותנו.



ביום ה- 25.9.06 התקבלה בחברתנו הודעה חזרה של הוראת הקבע אשר היתה רשומה כאמצעי התשלום ברשומות החברה נכון לאותה העת, על כן יצרה עמו קשר נציגתנו הגברת חנית אדיב, בנושא עדכון אמצעי תשלום (עדכון הו"ק/כ"א) וזאת על מנת שנוכל להמשיך לספק לו את שירותי החברה.



נציגתנו הביאה לידיעת מר ברגר כי בהעדר אמצעי תשלום סדיר נוצר פיגור בתשלום בגין שירותי הצפייה אשר נתקבלו על ידו . נציגתנו הבהירה בשיחתה עמו את נהלי חברתנו במקרים דוגמת הנדון כמו כן התבקש על ידה לשלם את החוב האמור ולעדכן אמצעי תשלום קבוע ברשומות מנוייך.

משלא בוצע האמור, הוחשכו שירותי הצפייה ונקבע למולו מועד איסוף ציוד הקצה וזאת לאחר ניסיונות רבים לשוחח עמו טלפונית, לצערי ללא הצלחה.



חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.



במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.

עוד יודגש כי ברשומות חברתנו מתועדים ניסיונות רבים של נציגנו על מנת להגיע להסכמה עמו בנושא הנדון, לצערי ניסינות אלו נכשלו.



כאמור, היות וסיים ההתקשרות בטרם עברו שנים עשר חודשים ממועד הצטרפותו לשירותי חברתנו, חוייב חשבון מנויו בסך 299 ₪ בגין החזר עלות ההטבות שהוענקו לו במסגרת מבצע ההצטרפות האמור.



בהתאם לפנייתו זו ומתוך כוונה להטיב עם הלקוח שוחחה עמו נציגתנו ביום ה-11.12.06 והציעה לו פריסת תשלום החוב ל- 4 תשלומים לנוחיותו, עוד הוצע לו כי באם יחליט לשוב ולהמנות עם קהל לקוחותינו יבוטל כאמור חיוב החזר עלות הטבת המבצע בנושא טענתו לאי החזר בגין פקדון הממירים ברשמות החברה לא מופיע תשלום מעין זה ועל כן התבקש להמציא בפנינו את קבלות התשלום על מנת שנוכל לטפל בנושא.



אנו מקווים כי מר ברגר יקבל הצעתנו זו הוא מוזמן לפנות בכל עת בטלפון: 1-800-20-8000 על מנת להסדיר את הנושא מול נציגנו.




לסיכום האמור, אציין כי חברתנו נוהגת במלוא ההגינות למול לקוחותיה, לרבות מקרים דוגמת הנדון, ומשתדלת להגיע להסכם ולהתפשר אל מול הלקוח. משזה האחרון מסרב לשתף פעולה, חברתנו נוקטת, ככל חברה אחרת, בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לגבות את הכספים המגיעים לה כדין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה