פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי נפגע מקטיושה ב-12 לאוגוסט, מאז המנוי שלי ביס הוקפא לאחר מס' שיחות עם שירות הלקוחות שלא רצו לבוא לקראתנו לבסוף כמובן העניין סודר. לאחר כחודשיים החלטנו להחזיר את המנוי ונציג מסר לנו שעל הכבל שנשרף יש לשלם 1,000 ש"ח אז החלטנו לנתק את יס לחלוטין. כמובן שהם רצו לסדר הכל ללא תשלום נוסף אבל כבר היה מאוחר מדי, מאז אנו עוברים איתם תהליך ארוך ומייגע, לאחר שביקשנו התנתקות היו מעבירים אותנו מאחד לשני בשרות הלקוחות, עד היום כל חודש נגבה מחשבוני כסף למרות שאנו לא צופים ואפילו עכשיו כשלקחו את הממירים עדיין נגבה כסף מחשבוני ונאמר לי לא לבטל את הוראת הקבע עד שיסיימו לגבות את כל המגיע להם. אגב יום קודם נאמר לי על ידי נציג אחר שאני יכולה לבטל את הוראת הקבע. ואנו עומדים לא לכאן ולא לכאן לא יודעים מתי הסיפור המתמשך הזה בסופו של דבר ייגמר פשוט לא ייאמן!!! אנא נשמח אם תוכלו לעזור לנו בנושא.
גם נזק כספי סוג הנזק :
החזר כספי מאז הפגיעה וביטול הוראת הקבע. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' אסרף. לאחר בדיקה מעמיקה, להלן התייחסותנו. תגובה:
בהתאם לרשומות חברת yes הגב' אסרף לצערנו, הודיעה על סיום התקשרותה ביום ה- 30.10.06 .



יודגש כי טרם בקשתה זו הוקפאו שירותי הצפייה במנוי לתקופה מקסימלית בת 4 חודשים מיום ה-10.8.06 ועד ליום ה-10.12.06 .



מהיום בו הודיעה על בקשתה זו נעשו ניסיונות רבים ע"י נציגי חברתנו לאתרה על מנת לקבוע מועד לאיסוף ציוד הקצה של חברתנו, לצערי ללא הצלחה.



ביום ה-5.11.06 שוחח נציגנו עם הלקוח מר אסרף הוסבר לו כי לא אותר ותואם למולו מועד איסוף ציוד הקצה מביתו.



בהתאם לכך נקבע למולו מועד לאיסוף הציוד ליום ה - 19.11.06.



ביום האמור הגיעו נציגנו ולא איתרו את הלקוח התגלתה גם חוסר התאמה בציוד הקצה שהושאל לא אי לכך לא בוצעה השלמת איסוף ציוד הקצה .





ביום ה - 19.11.06 נשלח לביתה של הגב' אסרף מכתב המיידע אותה כי במידה ולא יוחזר הציוד לרשותנו, תנקוט חברתנו בצעדים משפטיים כנגדה

ביום ה-11.12.06 שוחחו נציגנו עם גב' אסרף הוסבר לה כי לא תוכל לבטל את אמצעי התשלום שברשותה טרם תשלום גמר חשבון .





לאור האמור לעיל ובהתאם לנוהלי החברה, גב' אסרף מוזמנת בכל עת לקביעת מועד איסוף חדש ולטיפול מול נציגנו בטלפון: 1-800-20-8000.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה