פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
YES אומרים שאני התחייבתי לשנה אבל אני ממש לא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים סימתי התחייבות של שנה ליס צלצלתי לנתק את השרות בגלל שאני לא רוצה יס. בגלל שזה יקר לי. ביס אמרו לי כמה ימים .יום לפני הנתוק צלצל אלי אריק סוכן של יס .
ואמר לי שהוא מבטיח לי שאני לא ישלם יותר מ 214 ש"ח ואיזה חבלה שאני רוצה מתנה .(ברור שגם אחרי השיחה יס עדין משכה יותר כסף אחרי חודשים)
אמרתי לו שאני לא רצה להתחייב בגלל שאני עוזב את הדירה. אריק אמר לי אין התחייב מלה שלי אני נותן לך את הטלפון שלי 0577593342 עם יש בעיות.
היום אני צריך לעזוב את הדירה. צלצלתיי ליס ורציתי לנתק את השרות.
במרכז שרות אמרו לי(נעמה) בגלל שאריק נתן לי חבלה טבע מתנה אז אני מחוייב לשנה או קנס 390 ש"ח אמרתה לה שזה לא יכול להיות אפילו לא חתמתי על כלום. נעמה אמרה לי ששלחו לי את החוזה בדואר. איפה איתה כל הזמן הזה אמרה לי
אני לא מאמין שלחו לי חוזה בדואר רוצה או לא אתה מחוייב.על חוזה צריך לחתום!!! חייבים לעשות לזה סוף.נ.ב אריק לא עונה לטלפון
חוסר אימון סוג הנזק :
חוק נגד התחייבות של הסלולר והכבלים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר רן סרור לחברת yes מיום 26.12.2006.

מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי עניינו של מר סרור טופל ישירות למול נציגי החברה כבר ביום 25.12.2006.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה