פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לטכנאים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הטכנאים של יס קובעים בשעה מסוימת להגיע לביתך ומגיעים מספר שעות/ימים אחרי המתוכנן ובמספר פעמים כלל לא הגיעו מבלי להתקשר שנית ולהזכיר להם שהזמנו אותם
להגיע בזמן ולא לגרום לנו לחכות לשווא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך בעניינו של מר אלי. תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חברתנו משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



תוכן פניית מר אלי כהן התקבלה בחברתנו ללא כל פרט מזהה באשר למנוי בחברה על מנת שנוכל לבדוק את תוכנה ולהשיב לטענתיו על כן לא נותר לנו אלא לדחות את טענותיו.



למען הסר ספק חברתנו עושה שככל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה שרות טכנאים יעיל במסגרת חלון זמן מצומצם בכפוף להסכם ההתקשרות ובמענה מהיר.



אשמח לעמוד לשרותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה