פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות שניתנו על ידי נציג מכירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מייסדים 3 כתובת:
תא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/8/2006 זימנתי לביתי איש מכירות של חברת יס (אוהד) על מנת לשמוע ולקבל ממנו מידע לגבי התחברות לכבלים ואינטרנט לאימי בשם זמירה עוזיאל הגרה ברחוב המיסדים 3 בת ים 035525082 ,לאחר משא ומתן שבה התפאר איש המכירות ושיבח את החברה בה עובד שאמינה ומובילה בשוק,הוסכם על חבילת המבצע ''כוכבים של ישראכרט'' 199 שקלים לחודש בהורדה של 370 כוכבים כולל אינטרנט .יש לצין שבבית אימי באותו זמן היה חיבור תשתית לבזק של אינטרנט וציינו זאת בפני נציג המכירות ,לדבריו על אימי להישאר מחוברת לאינטרנט של בזק עד סוף תקופת ההתחיבות .בסיום תקופת ההתחיבות עלינו לפנות ליס ולקבלאת האינטרנט דרכם ללא תשלום!!!אני אחי ואימי שמענו את הנציג אומר זאת במפורש וכך הובן ועקב זאת הסכמנו לרכוש את החבילה.כשהגיעזמן סיום ההתקשרות עם בזק פניתי למוקד שרות של חברת יס וביקשתי לקבל את תשתית האינטרנט דרכם כמובטח על ידי נציג המכירות,לדברי הנציגה שעל פי הטפסים שמצויים אצלה אין לאימי בכלל אינטרנט בחבילה!!!זוהי תלונתי השניה כלפי חברת יס,אימי אני ואחי הולכנו שולל על ידי נציג מכירות שכל מעיניו היו אחד לסגוראת העיסקה.
מצער לדעת שחברת יס חרטה על דגלה את דרך טרטור הלקוח לאתר תלונות כבר פעם שניהבעקבות אותה עסקה(התלונה הראשונה התבררה כמוצדקת) ועכשיו מסתתרת מאחורי ניירת ותקנונים.והכל בשם הרוחיות ותחרות מול המתחרה חברת הוט.אני מגיש את התלונה הזו שכל אזרחי ישראל יקראו ויבינו עם מי הם מתעסקים כי היום זה אימי ומחר זה הם.יש לציין שנציג המכירות שיקר לנו פעמיים ועל הפעם הראשונה גם הוגשה תלונה באתר זה שהתבררה כצודקת על ידי חברת יס.
אין לי מילים לתאר את הבוז והסלידה שאני ואימי חשיפ כלפי החברה הזו וזה לאחר שאני הזהרתי אתאימי שלא תעז להכניס את חברת יס אליה הביתה.מסתבר שנוכחות של שני בנים בוגרים ואימי לא מנעו מנציג המכירות של חברת יס לשטות בנו ובאימי.אז לחברת יס דבר אחד לי אליכם:לא לעולם חוסן.מצידי תעשו מה שאתם רוצים ,הנזק כבר נגרם וכל המשחק הזה של שליחת תלונות ובזבוז זמן יקר כבר לא שווה תרכישה אז לכל מי שקורא אתהתלונה ראו הוזהרתם.אל תגידו לי זה לא יקרה ואם הזמנתם נציג אליכם הביתה אז בבקשה להקליט אותו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי הגב' עוזיאל הצטרפה לשירותי חברתנו ביום 11.8.2006 למבצע מסוג JIO * הכולל מוצרי צפייה בלבד וזאת בהתאם לחתימתה על נספח תנאי המבצע והסכם ההקשרות בהתאם.

yes מספקת לפי הרישיון שניתן לה בהתאם לחוק התקשורת שידורי טלויזיה רב ערוציים וכן שירותים נוספים כמו שירותי אינטרנט.

שירותי תשתית ADSL מסופקים על ידי yes בהתאם לתנאי בזק ובאישורה.

לקוח אשר מחובר לטכנולוגית ADSL אינו יכול להנות ממבצע תשתית ללקוחות חדשים, אשר נהנים ממבצע הכרות באופן חד פעמי בלבד.

מטופס ההצטרפות של הגב' עוזיאל לשירותי yes ומנספח תנאי המבצע החתומים על ידה לא נמצאה כל הבטחה לענין שירות ADSL וכפי שעולה מפנייתו של מר אמיר עוזיאל.

נודה למר עוזיאל על המצאת החומר הכתוב מצד נציגנו להבטחה וכפי שעולה מפנייתו על מנת שנוכל לבדוק את פנייתו בהתאם.

אנו מאחלים לגב' עוזיאל ולבני ביתה המשך צפייה מהנה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה