פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מסכם לאחר ניתוק נושא התלונה:
ברביארו מיכאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חודשיים שהתנתקתי מייס קיבלתי חשבון שכלל דמי ביטול מבצע ועוד כל מיני הזמנות שכביכול ביצעתי..פניתי למוקד שירות הלקוחות*2080 במטרה לברר את אופן ביצוע החיוב...
היחס של המוקדנית היה מהמשפילים ביותר שנתקלתי אי פעם בשירות לקוחות כלשהו...(חייב לציין שכשהיתי לקוח שלהם זה לא היה כך)..קודם כל הפנתי את טענתי שהמסלול שלי הסתיים ולא היה מסלול שבגינו הם חייבו את ה399 שח דמי ניתוק מבצע...היא בדקה במחשב וטענה שכן חידשתי את המבצע כשבעצם בחורה בשם עירית חידשה לי אותו..הטענה שלי אומרת שהבחורה הזאת עירית התקשרה אליי במשך כמה ימים על מנת לשכנע אותי ביתרונות שיש לייס על הוט כשבסופו של דבר הגענו להסכמה הדדית ששווה לי מבחינה כספית לעבור להוט...נראה לי מאוד תמוה ולא הגיוני שחברה שמאוד היתי מרוצה מהשירות והיחס במהלך השנים הרבות שהיתי לקוח שלהם ירדו לרמה כל כך שפלה ושקרית וכל זה במטרה להעניש אותי על זה שבחרתי במבצע יותר משתלם בחברה המתחרה...הם בנוסף חייבו אותי בכל מיני הזמנות שכביכול הזמנתי דרך השלט לטענת הנציגה...חיובים משנת 2003...כששאלתי את הנציגה למה הזמנות של2003 לא חויבו במועד אלא לאחר יותר מ3 שנים טענתה היתה שזה בגלל שהזמנתי מהשלט...אלו הזמנות של משחקי כדורגל שהשעות של ההזמנות הם בסוף המשחק...הזמנות שבגינן חייבו19.90 שזה הסכום לכל מחזור המשחקים...למה שאני יזמין את כל המחזור בסוף המשחק האחרון?
חייבו כמות לא מבוטלת של משחקים בערוץ המשחקים
שכביכול את כולם הזמנתי ב4:30 בבוקר...איפה ההגיון הבריא של חברה שמתיימרת להיות מס' 1 בשירות..
הבטיחו לי ש"עירית "תחזור אליי ואני עדיין מחכה...בינתיים הם חייבו את כרטיס האשראי שלי בסכום המנופח והלא מוצדק...
אם חשבתי לחזור ולהשתמש בשירותי טלוויזיה ואינטרנט של ייס בעתיד כנראה שזה לא יקרה ...
חייב לציין שהרבה מאוד שנים היתי לקוח שלהם ללא שום בעיה או טענה
כספי סוג הנזק :
החזרת דמי ניתוק399 החזר חיובים שלא ביצעתי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חב שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר ברביארו מיום 14.1.2007.

yes מצרה על החלטתו של מר ברביארו לסיים התקשרותו למול חברתנו.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי עם סיום התקשרותו חויב חשבון המנוי על שמו בגין החזר עלות ההטבה למבצע מסוג I38 וכן, על הזמנת ארועי צפייה שהוזמנו באמצעות השלט, על ידו או מי מטעמו בתקופה שבין 18.10.2003-5.11.2005.

לאור פנייתו ולבדיקת רשומות מערכת החברה יוחזר סך 491.63 ש"ח לחברת האשראי ישרכארט למספר חשבון כפי שמעודכן ברשומות המנוי, בתחילת חודש פברואר 2007.

ברצוני להודות למר בריבאו על התקופה בה היה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים .אשמח אם יעניק מר ברביארו לחברת yes את הזכות לשרת אותו כלקוח בעתיד.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה