פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונתי הקודמת- החברה גבתה ממני חיוב שלא כדין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי הקודמת באמצעות אתרכם, אשר במענה לה "התנצלה" חברת YES על השתלשלות הטיפול בי כלקוחה שלהם ו"הבטיחה" לזכותי מתאריך 15.11.06, לא זאת בלבד שחברת YES לא זיכתה אותי אלא הגדילה עשות וחייבה אותי בכרטיס האשראי בסך 31.50 ש"ח ב- 10.01.07 .

יש לציין, שאינני חייבת ל- YES דבר!!!! שילמתי את כל חשבונותיי בזמן והחזרתי את הציוד במלואו שלם. התנתקתי בסיום ההתחייבות ולא דקה אחרי!! כמו כן, הובטח לי על ידי הגברת רונית שטיינברג, רפרנטית שירות לקוחות וכן ע"י נציגת קשרי לקוחות קרן, שלא אחוייב על הימים שבין ניתוקי מכל חבילות הערוצים (30.11.06) לבין תאריך איסוף הציוד (3.12.06).
טרטור ובזבוז זמן על שטויות!!!! סוג הנזק :
זיכוי לאלתר על הסכום שחוייבתי בינואר, עמידה בהבטחות של YES לגבי זיכוי נוסף!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתה הנוספת של גב' אורית לחברת yes . תגובה:
בתשובתנו הקודמת התייחסנו לכל אחת מטענותיה בצורה מפורטת וזאת לאחר בדיקה מקיפה שערכנו ברשומות המנוי ומול כל הגורמים הרלוונטיים לפנייתה.



כפי שצוין בתשובתנו הקודמת יבוצע זיכוי כספי בגין חיוב דמי המנוי לתקופה מיום ה-15.11.06 (כיומיים לאחר בקשת הניתוק לראשונה) ועד ליום ה-30.11.06 יום הסרת הערוצים בפועל. החל ממועד ה-30.11.06 לא חוייבה הלקוחה עבור שירותי הצפייה בניגוד לנטען בפנייתה זו.



למען הסר ספק הזיכוי הכספי אכן בוצע כמובטח ביום ה-5.12.06 (כיומיים לאחר קבלת פנייתה הקודמת) על סך 103.6 ש"ח ומופיע לראייה בחשבונית גמר חשבון שנשלחה לביתה.



סכום החיוב על סך 31.5 ש"ח הינו בגין חיובי חשבונית גמר חשבון הכוללים חיובי הזמנות סרטים בהזמנה אישית שהופיעו עם החזרת ציוד הקצה ופריקת המידע בכרטיס החכם שברשותה מהם קוזז הזיכוי הכספי האמור. הפירוט המלא מופיע בחשבונית גמר חשבון שנשלחה לבית הלקוחה.



בהתאם לאמור לעיל בוצעו החיובים והזיכוי הכספי בחשבון מנויה כמובטח ובהתאם לכל דין.



באפשרותה של גב' בן שפר לקבל כל פירוט ומידע בנוגע לחיובי דמי המנוי במוקד שרות הלקוחות בטלפון: 1-800-20-8000.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה