פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים לי להתנתק נושא התלונה:
דריי דוד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ב11 לינואר התקשרתי לחברת YES וביקשתי להתנתק ענתה לי בחורה אמרה היא לא מטפלת בזה והעבירה אותי למישהיא אחרת אחרי שהעבירו אותי 5 פעמים הגעתי לכתובת המיוחלת לניתוק וכאן התחילו הבעיות למה אתה רוצה להתנתק למה למה למה למה אחרי צעקות איומים והתחננות להתנתק נקבע לי תאריך לאיסוף ממירים ל24 לינואר בתקופת המתנה זאת התחילו הטלפונים לצלצל ללא הפסקה מהשימור לקוחות שלהם הובטח לי אינטרנט ערוצים וחבילות נוספות לא הסכמתי לכלום וסך הכל ביקשתי להתנתק ואז התקשר אליי בחור בשם בוריס מYES וגם הוא כמעט שבוע של טלפונים הבטיח הבטיח והבטיח ערוצים אינטרנט עוד חבילות והכי חשוב מחיר נמוך ב18 לינואר הוא התקשר ואמרתי לו בסדר אני נשאר הגעתי הביתה להפתעתי כל הערוצים שהובטחו לי לא נפתחו חיכיתי יום ועוד יום ולא נפתח כלום התקשרתי לYES ושם אמרו שאין להם מושג על מה אני מדבר התקשרתי לבוריס שסגר איתי הוא אמר שהוא לא במשרד ועל הבוקר הוא יתקשר אליי חיכיתי יום ועוד יום יום ככה כ4 ימים ואין תשובה התקשרתי זועם לחברה וביקשתי להתנתק ושוב העבירו אותי מאוחד לאחד עם המון טירטורים ולא היו מוכנים לתת לי להתנתק בסוף התקשר אליי בוריס ואחרי ריב מאוד גדול איתו הוא טוען שהוא לא יכול לנתק אותי כי אני בהתחייבות אמרתי לו על מה אני בהתחייבות הוא אמר שסגרתי איתו ב18 לינואר עיסקה אמרתי לו לא קיבלתי שום עיסקה ממכם ולא קיבלתי שום ערוץ הוא אמר שהוא מצטער זו היתה תקלה טכנית אמרתי לו זה לא מעניין אותי את הכסף שאתם לוקחים לי מהחשבון לוקחים בלי שום תקלה טכנית אבל לגבי שירות תמיד תקלות אני לא מוכן להיות לקוח שלכם מה אני יכול לעשות כדי שלא יחייבו אותי על ההתחייבות והכי חשוב להתנתק מהחברה הזאת אני ממש לא מצליח תודה ויום טוב
כספי, סוג הנזק :
ניתוק מיידי ללא קנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 8.2.07 ,בהמשך לפנייתו של מר שרון בנושא תהליך לסיום ההתקשרות או לחלופין חידוש ההתקשרות אבקש להשיב בנושא.



מבדיקה ברשומות המנוי בחברתנו, פנייתו של מר שלומוביץ טופלה טלפונית מול נציגנו מר בוריס ארבלט ביום ה- 8.2.07.



מר שלומוביץ חידש את התקשרותו מול חברתנו במבצע לתקופה בת 12 חודשים.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה