חוסר אמיתות לשמה מנציג שירות בכיר. |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
דרום , + *2800 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 14.8.2006 הגיע לביתי נציג שירות בכיר של חברתכם באיזור הדרום , גיא גורלניק.
הצטרפנו אליכם לאחר שעות של דיבורים בטלפונים איתו ולאחר שזה הצליח לשכנע אותנו להצטרף , עוד שהיינו בהתחייבות אצל הוט.
ה"נציג הבכיר" , להלן ,גיא גורלניק , הציע לנו הצעה כזו :
2 ממרים + כל החבילות (חוץ מערוצי פרימיום - חינם למשך שלושה חודשים ) + עינת "על חשבונו " , בתשלום חודשי של 189 ש"ח.
כמובן שהתרשמנו מהמחיר ומכך שהוא פותח את כל הערוצים וחתמנו.
לאחר שחתמנו הבהרתי לו שיש את עניין הקנס שעומד על 160 ש"ח לחברת הוט.
ה"נציג הבכיר " , הסכים אף לשלם לנו את כל הכנס והבטיח שבחשבונית הראשונה נשלם רק 29 ש"ח ( אגב - הוא כתב בחוזה על העניין ש"יס תשלם את הקנס ).
שמחנו מאוד והפגישה הסתיימה.
ב - 16.8.2006 , הגיע הטכנאי , ששמו חיים.
כשהגיע ראה שיש בעייה עם התקנת עינית בחדר ממ"ד וכשהבין שאין אופציה נוספת להתקנת עינית במקום אחר ( לחבר מהסלון זה מסורבל וכד'... )
אמר לנו שכדאי שגם בממ"ד יהיה ממיר דיגיטלי , וזאת בעלות של 10 ש"ח.
ז"א שהתשלום החודשי יעלה ל 199 ש"ח.
לא הסכמנו , וצלצלנו לגיא , ה"סוכן הבכיר " , שהבטיח שיחזיר לנו 100 שקלים בחודש הבא ( בחודש ה -2 להצטרפות שלנו ) , ז"א שנשלם רק 20 שקל לממיר שיהיה בממד לכל תקופת השירות ( שנה ).
אמרתי לו שאני רוצה שיבוא אליי לדירה ושיחתום לי על כך שהוא מבטיח דבר כזה , אך הוא התחמק ואמר :" עכשיו אני מתעד את זה במחשב , אל תדאג".
ואז ניתקנו את השיחה.
חיים הטכנאי כמובן התקין את הממירים והלך לדרכו.
היום כ 1/2 שנה מההצטרפות :
* כמובן שכל הערוצים שינתנו במתנה נותקו יום לפני תום ההבטחה.
* הקנס לא שולם במלואו אלא חלקו
* אנחנו משלמים את מלוא הסכום כל חודש על הממיר שבממד.
* אנחנו משלמים 199 ש"ח במקום 189 ש"ח.
אז כמובן שהכסף לא חזר , אתם ממשיכים לגבות את מלוא התשלום , אנחנו לא נהנים מ"חוויית צפייה קולנועית " , שכן ניתקו לנו את כל הערוצים חוץ מ"בסיס מורחב".
אם זוהי רמת השירות של "נציג בכיר " בחברתכם , אינני מעוניין לדעת בכלל מיהו "נציג רגיל".
מה שבטוח שאם כל הבעיות שלנו אתכם לא תפתרנה , נאלץ חברת "יס " היקרה בתום תקופת ההתחייבות שלנו אתכם לחזור למתחרים שלכם , הוט שלהם אני חושב יש הרבה יותר מה להציע והם גם לא מורידים ערוצים ( כמו סטאר וורד וכד) ומוסיפים ערוצים בלתי שמישים בעליל כמו ( אלג'זירה אינגליש וכד' ).
Just say YES ??? אני לא בטוח...
|
כספי + עוגמת נפש + רמאות |
סוג הנזק : |
שמנהל החברה או נציג בכיר באמת ( ולא גיא גורלניק ) יחזור אלינו ויפתור את הבעיות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|