פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמיתות לשמה מנציג שירות בכיר. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרום , + *2800 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 14.8.2006 הגיע לביתי נציג שירות בכיר של חברתכם באיזור הדרום , גיא גורלניק.
הצטרפנו אליכם לאחר שעות של דיבורים בטלפונים איתו ולאחר שזה הצליח לשכנע אותנו להצטרף , עוד שהיינו בהתחייבות אצל הוט.

ה"נציג הבכיר" , להלן ,גיא גורלניק , הציע לנו הצעה כזו :
2 ממרים + כל החבילות (חוץ מערוצי פרימיום - חינם למשך שלושה חודשים ) + עינת "על חשבונו " , בתשלום חודשי של 189 ש"ח.

כמובן שהתרשמנו מהמחיר ומכך שהוא פותח את כל הערוצים וחתמנו.

לאחר שחתמנו הבהרתי לו שיש את עניין הקנס שעומד על 160 ש"ח לחברת הוט.
ה"נציג הבכיר " , הסכים אף לשלם לנו את כל הכנס והבטיח שבחשבונית הראשונה נשלם רק 29 ש"ח ( אגב - הוא כתב בחוזה על העניין ש"יס תשלם את הקנס ).

שמחנו מאוד והפגישה הסתיימה.

ב - 16.8.2006 , הגיע הטכנאי , ששמו חיים.
כשהגיע ראה שיש בעייה עם התקנת עינית בחדר ממ"ד וכשהבין שאין אופציה נוספת להתקנת עינית במקום אחר ( לחבר מהסלון זה מסורבל וכד'... )
אמר לנו שכדאי שגם בממ"ד יהיה ממיר דיגיטלי , וזאת בעלות של 10 ש"ח.
ז"א שהתשלום החודשי יעלה ל 199 ש"ח.

לא הסכמנו , וצלצלנו לגיא , ה"סוכן הבכיר " , שהבטיח שיחזיר לנו 100 שקלים בחודש הבא ( בחודש ה -2 להצטרפות שלנו ) , ז"א שנשלם רק 20 שקל לממיר שיהיה בממד לכל תקופת השירות ( שנה ).
אמרתי לו שאני רוצה שיבוא אליי לדירה ושיחתום לי על כך שהוא מבטיח דבר כזה , אך הוא התחמק ואמר :" עכשיו אני מתעד את זה במחשב , אל תדאג".
ואז ניתקנו את השיחה.

חיים הטכנאי כמובן התקין את הממירים והלך לדרכו.

היום כ 1/2 שנה מההצטרפות :

* כמובן שכל הערוצים שינתנו במתנה נותקו יום לפני תום ההבטחה.
* הקנס לא שולם במלואו אלא חלקו
* אנחנו משלמים את מלוא הסכום כל חודש על הממיר שבממד.
* אנחנו משלמים 199 ש"ח במקום 189 ש"ח.

אז כמובן שהכסף לא חזר , אתם ממשיכים לגבות את מלוא התשלום , אנחנו לא נהנים מ"חוויית צפייה קולנועית " , שכן ניתקו לנו את כל הערוצים חוץ מ"בסיס מורחב".

אם זוהי רמת השירות של "נציג בכיר " בחברתכם , אינני מעוניין לדעת בכלל מיהו "נציג רגיל".

מה שבטוח שאם כל הבעיות שלנו אתכם לא תפתרנה , נאלץ חברת "יס " היקרה בתום תקופת ההתחייבות שלנו אתכם לחזור למתחרים שלכם , הוט שלהם אני חושב יש הרבה יותר מה להציע והם גם לא מורידים ערוצים ( כמו סטאר וורד וכד) ומוסיפים ערוצים בלתי שמישים בעליל כמו ( אלג'זירה אינגליש וכד' ).

Just say YES ??? אני לא בטוח...
כספי + עוגמת נפש + רמאות סוג הנזק :
שמנהל החברה או נציג בכיר באמת ( ולא גיא גורלניק ) יחזור אלינו ויפתור את הבעיות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר יעקב. לאחר בדיקה מעמיקה, להלן התייחסותנו. תגובה:
ראשית אבקש לציין כי חברת yes פועלת רבות על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה על כן פנייתו של הלקוח נבדקה לעומקה בחברתנו.



בבדיקת טענותיו של הלקוח כי הובטח לו ע"י נציג המכירה הטבות בניגוד לנספח המבצע אבקש לציין כי באם כך הדבר נעשה הרי שהנציג חרג מהרשאתו וסמכותו.



לאחר ברור שנערך מול נציג המכירה ומנהליו הישירים הוחלט ע"י חברתנו לזכות חשבון מנויו של מר אליאב בגין סכומי ההבטחה להלן 100 ש"ח בגין 10 חודשי חיוב שכירות הממיר הנוסף וכן 160 ש"ח בגין חיוב קנס יציאה מחברת הכבלים כמובטח לו . סה"כ זיכוי כספי על סך 260 ש"ח אשר יעודכן במהלך חודש פברואר 07'.



מבלי לגרוע מהאמור לעיל אבקש להביא לידיעתך כי מבדיקתי עולה, כי נכון למועד מכתבי זה, לא נתקבלה במשרדי חברתנו חשבונית מטעם הכבלים או מטעמו של הלקוח בגין החיוב קנס הכבלים האמור, על כן לא זוכה חשבון מנויו.



אנו מתנצלים בפני מר אליאב על השתלשלות המקרה עם זאת חשוב לציין כי מדובר במקרה חריג אשר אין בו בכדי להעיד על התנהלותה של yes כלל ועיקר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה