פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קנס בגין יציאה מוקדמת מהתחייבות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 9/06 הסתיים לי המנוי ליס. הסברתי לבחור בשם עמית שאני לא מעוניינת לחדש כי אנחנו נוסעים לחו"ל בעוד כמה חודשים לתקופה ארוכה. עמית הבטיח לי שאין שום בעיה ברגע שאני ארצה להתנתק אני אפקסס כרטיס טיסה על שמי או איזשהו מסמך שמוכיח שהזמנתי כרטיסים לי ולבני משפחתי ואני לא אחוייב בדמי הניתוק.השתכנעתי וחידשתי את המנוי.אך כאשר ביקשתי להתנתק הובהר לי שאני אחוייב בקנס בגין יציאה מוקדמת מהתחייבות כיוון שעמית לא תעד את הנושא. דיברתי עם סימונה פיקססתי לה אישור על הזמנת כרטיסי טיסה היא אמרה שתיצור קשר עם עמית כדי לאמת את הנושא והיא הבטיחה שתחזור אליי אך לא קיבלתי ממנה שום תשובה עד היום .
כיוון שהנושא לא נפתר התקשרתי שוב ל YES הסברתי שוב את הבעיה שאלתי אם אני יכולה להקפיא את המנוי לשנה אמרו לי שניתן להקפיא מנוי רק לכ 4 חודשים והבטיחה שיחזרו אליי לגבי הקנס.אך מיותר לציין שגם הפעם לא חזרו אלי.פניתי שוב ל YES ביקשתי לדבר עם מנהל אמרו לי שהם בישיבה ויחזרו אליי כיוון שלא חזרו אליי בעלי פנה אליהם ודיבר עם אוריאל שאמר שהוא יבדוק את הנושא אבל רשום לו במערכת שהילה נתנה הוראה כן לחייב אותנו.
בסה"כ פניתי ל YES יותר מ 5 פעמים בנושא אך אף אחד לא טרח לחזור אליי ולתת לי תשובה חיובית או שלילית .
ואני שואלת האם ככה צריך להתיחס ללקוח ?
אני כועסת מאוד על רמת השירות הירודה ועל השקרים שמאכילים את הלקוחות למרות שהם יודעים שהם לא הולכים לקיים את הבטחותיהם וכנראה שבכוונה תחילה לא מתעדים דברים כאלה.וכמה זמן לוקח לאתר את עמית ולחזור אליי ?
בפועל לא חתמתי על שום חוזה התחייבות חדש אבל הובהר לי שחידוש מנוי טלפונית קביל אז למה זה חד צדדי ומה שהובטח לי טלפונית לא קביל.
לחברת YES חשוב רק מעצמה ולא מלקוחותיה





Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 8.2.2007 בענין הגב' שצ'רב.

מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי הגב' שצ'רב חידשה מבצע ביום 14.9.2006 ובהתחייבות לשנה אחת.

לאור פנייתה של הגב' שצ'רב ולאופן דבריה, הוחלט כי למרות תנאי המבצע ובהתאם לנספח המבצע הנשלח לביתה ביום 17.9.2006 יזוכה חשבון המנוי על שמה בסך 399 ש"ח בגין החזר עלות ההטבה.


לאחר ביצוע תהליך גמר חשבון במנוייך, אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום של הלקוחה והתחייבויותייה כלפינו בטלות.

חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה, צר לנו ללמוד על אופן השירות אשר הוענק לגב' שפירה שצ'רב כפי שתיארה בפנייתה .
ברצוני להודות לגב' שצ'רב על התקופה בה הייתה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנתה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומאחלים לה ולבני ביתה הצלחה בדרכם החדשה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה