פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם מצד חברת הלווין והתחמקות מתשלום זיכוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-18 לדצמבר התקשר אלי נציג YES בבקשה להאריך את חוזה ההתקשרות ביננו לאחר מסע שיכנועים וקביעת מחיר על סך 215 ש"ח לחודש-הסכמתי. לאחר כחודש עם קבלת החשבון התברר לי שמחיר המנוי הינו 240 ש"ח ללא זכר להסכם החדש. לאחר שיחה עם נציג YES התברר כי נפלה טעות החוזה לא הוכנס למערכת מפני שהנציג לא הוסמך להנחה שכזו אבל הטעות תתוקן. ב-21 לינואר הוכנס החוזה החדש ושוב בחשבון החדש אין זכר לזיכוי שהובטח. מיותר לציין שבנקודה זו אין לי עניין להמשך התקשרות עם חברת YES. שאלתי האם יש תוקף חוקי לביטול ההסכם בשל הפרת הסכם מצידם כי הם רוצים לחייבני בקנס ביטול חוזה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר חזן לחברתנו . בהתאם לפנייתו אבקש להשיב. תגובה:
ראשית אציין כי, חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית צפייה וגלישה איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. בהתאם לאמור נלקחה פנייתו של מר חזן במלוא תשומת הלב הראויה ונענתה לאחר בדיקה מקיפה ברשומות המנוי.




בהתאם לרשומות חברת yes פנה מר חזן לנציגי חברתנו ביום 18.12.06, הוצע וסוכם למולו הסבתו למסלול המשך התקשרותו בחברתנו, מבצע המזכה אותו במסלול צפייה חדש וייחודי תמורת תשלום חודשי מופחת. (*בכפוף לתנאי נספח המבצע).



לצערנו עקב טעות בתום לב אכן לא בוצעה הסבתו למבצע האמור בפועל.



בהתאם לרשומות המערכת טופל נושא פנייתו אל מול נציגנו בוצע זיכוי כספי ביום ה-6.2.07 בגין הפרשי חיוב מחיר מחירון המבצע למבצע החדש שהוענק למר חזן כמובטח לו וכן הוענקה לו ע"י נציגנו כמחווה שירותית 3 קופוני סרטי DVDBOX ללא תשלום.



אנו מתנצלים בפני מר חזן על השתלשלות המקרה ושמחים כי בחר להמשיך התקשרותו עמנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה