פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אבטחות שווא והולכת שולל - ואי שביעות רצון מהטיפול והשירות. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי כמנויי yes - והתנתקתי מחברת HOT שהייתי שבע רצון,באבטחה שאקבל פיצה כל שבוע בפיצה מטר במהלך 52-54 שבועות בשנה - ובתשלום קבוע של 219 ש"ח לחודש,התחברתי בתאריך 20/12/06 לחברת YES -
א. כאשר אני חותם לנציגי השיווק על ההסכם,לא נאמר לי מילה וחצי מילה באם אתנתק מחברת הכבלים לפני תום שנה יקנסו אותי ב 290 ש"ח.
ב.בעת החתימה על המסמכים נמסר לי שתוך 7 ימים ישלח אליי שוברי פיצה,
חלפו שבועיים - שלושה ורק ב 10/01/07 הגיעו אליי שוברי הפיצה שלתדהמתי
מופיעים שוברים 4 שוברים לחודש 12/06 שכבר עבר ולא ניתן לנצלם,בשיחתי עם שירות לקוחות בתחילה נמסר לי שהם מצטערים ומוכנים לפצות אותי בסרט או סרטים,עמדתי על כך שאני מבקש שוברים כנגד כי זה היה הטריגר שבעצם בנותיי ביקשו להתחבר לYES , הובטח לי שתעשה בדיקה ע"י הנציגה והיא תשוב אליי,התשובה שקיבלתי לאחר בדיקה , שיש בעצם מספר חודשים שבהם יש 5 שוברים ובכך אני מפוצה על החודש שעבר, בבדיקתי לא מיני ולא מקצתי פשוט שקר וכזב, סה"כ השוברים כולל חודש 12/06 52 שוברים,רק בחודש ינואר ובחודש יולי היו 5 שוברים כל שאר החודשים 4 שוברים.
ג.בעת חתימת ההסכם נאמר לי שחברת yes תעדכן את חברת HOT על ניתוק והם כבר יבואו לקחת את הציוד,לצערי ב31/12/06 יזמתי שיחה לחברת HOT ושאלתי למה הם לא באים לקחת את הציוד, והם ענו לי שהם כלל לא יודעים שהתנתקתי מהם ועברתי לYES,ולכן מהיום קרי מ 31/12/06 תחשב בקשת ההתנתקות והם יחייבו אותי בעוד 5 ימי צפייה,ולכן שילמתי כפול ל 2 החברות.
YES חייבה אותי על 11 ימי צפייה ב 133 ש"ח ,ו HOT כבר חוייבתי על כל החודש מראש,ועוד תוספת של 4 ימי צפייה בחודש 01/07 וקנס.
ד. כמו כן הם יחייבו אותי בקנס התנתקות ב 189 ש"ח.למרות שהייתי מחובר עמהם במשך כמה שנים רצופות.
ה. בפנייתי ל YES לשירות לקוחות הובטח לי שאקבל דמי החזר על החיוב הכפול וכן גם את הקנס שחייבו אותי HOT - כנגד הצגת חשבונית.
ו.פניתי שוה לחברת HOT שישלחו לי גמר חשבון על מנת שאוכל להעביר זאת ל YES שיזכו אותי, ואכן קיבלתי חשבונית אותה פיקססתי לחברת YES ,והם עתידים בחודש הבא לזכות אותי ב 100 ש"ח על חיוב כפול . אותי יזכו ב 100 ש"ח על 14-15 ימי צפייה אך אותי חייבו ב 133 ש"ח על 11 ימים .
ו. שוב התקשרתי למוקד שירות לקוחות לנציג ששמו נמרוד, והוא הבטיח שאם אפקסס לו את החשבונית של גמר חשבון - חודש הבא הוא יזכה אותי בעוד 189 ש"ח,ואכן כך פעלתי,שהגיע לידיו החשבונית הוא התעקש שזה לא גמר חשבון של חברת HOT ועליי להציג עוד חשבונית עתידית בו יצויין בוודאות המילה קנס,אמרתי לו ששוחחתי עם מחלקת הכספים ב HOT והחשבונית שבידי היא היא גמר חשבון,המילה קנס לא תופיע כי לא ראויי ולא מקובל להתנות שירות,כל מה שהסברתי נפלו לאוזניים ערלות.
כל בקשתי,לי נמאס לדבר עם נציגי השרות של YES כל רצוני שיזכו אותי במה שהובטח לי והוקלט על ידם,ומייד שינתקו אותי משרות בוש ונכלם שכזה.
בברכה
בן אבו מאיר

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר מאיר מיום 8.2.2007.

בהתאם לרשומות מערכת החברה ביום 20.12.2006 הצטרף מר בן אבו לשירותי yes למבצע "פיצה מטר".

בהתאם לתנאי המבצע זכאי מר בן אבו לקבל 52 פיצות ללא תשלום וזאת באמצעות פנקס שוברים בו 4-5 שוברים לכל חודש לקבלת פיצה חינם והחל מחודש דצמבר 2006.

פנקס השוברים נשלח לבתי הלקחות המצטרפים במהלך שבועיים מתאריך ההצטרפות ובהתאם לכך לא יכל מר בן אבו לעשות שימוש בשוברים של חודש דצמבר.

לאור האמור לעיל, נשלחו על ידנו באמצעות דואר רשום, ביום 13.2.2007, 4 שוברים חליפיים (לחודשים הקרובים) ולשימושו של מר בן אבו.

במעמד ההתקשרות למול yes התקבלה פנייתו של מר בן אבו בחברתנו בבקשה לבצע התקשרות למולנו וכן הצהרתו
על היותו מנוי של חברת הכבלים וחתימתו על טופס לבקשת ניתוק כבלים .



על פי הנוהל ועל פי דין אנו שולחים את הודעת הניתוק 48 שעות לפני מועד חיבור הלקוח לשירותינו, במקרה דנן נשלחה

ההודעה לחברת הכבלים בתאריך 24.12.2006 ואנו נזכה חשבונו בגין ימים אלו בהתאםמיום התחברותו לחברתנו.



לאור עיכובים בטיפול חברת הכבלים בנושא ולמרות הנאמר על ידם, התבקש על ידינו, מר בן אבו ,לפנות באופן עצמאי לחברת

הכבלים ולבקש ניתוק המנוי על שמו למולם



בהתאם להצגת חשבונית על חיוב חברת הכבלים זוכה ביום 28.1.2007 חשבון המנוי על שמו, בסך 98.08 ₪ בגין חיובים כפולים

מיום הצטרפותו לשירותי חברתנו ועד ליום 3.1.2007, מועד ניתוקו משירותי חברת הכבלים, כמובטח על ידינו.



זיכוי זה יוכל מר בן אבו לראות בחשבונית חודש פברואר 2007 אשר תפורסם בתחילת חודש מרץ 2007.



לידיעת מר בן אבו, חברת הכבלים מחייבת את לקוחותיה בתחילת כל חודש מראש ובניגוד לחיוב yes.



כמו כן, למרות המצוין בהסכם ההתקשרות ונספח תנאי המבצע החתומים על ידי מר בן אבו, יזוכה מר בן אבו בגין חיוב הכבלים

בדמי יציאה וכנגד הצגת הוכחת חיוב אשר יפקסס לפקס 09-7616193.



ברצוני להודות לך על שהקדשת חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן ,
על כן אבקש להתנצל על אי הנעימות שנגרמה לו בעקבות אופן השירות אשר ניתן לו עם השירות אשר הוענק לו, לדבריו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה