|
|
|
|
|
|
התעלמות מבקשה להקפאת המנוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אשתי ואני טסנו למשך חודשיים וחצי לבילוי ירח הדבש שלנו. לפני הנסיעה ביקשנו להקפיא את המנוי של חברת Yes. פנינו לחברה והתבקשנו לשלוח פקס המאשר את בקשתנו. שלחנו והתקשרנו לברר אם הגיע. אמרו שלא הגיע. מכיוון שיום הטיסה כבר הגיע, שלחנו שוב שני פקסים משני מכשירים שונים והודענו לחברה שלא נספיק לברר שוב אם הפקסים הגיעו ושיקפיאו את המנוי בכל מקרה.
כשחזרנו התברר כי חויבנו בעבור אותה התקופה (בסה"כ כ- 590 ש"ח). התקשרנו לחברה כדי שתסדיר את העניין ושוחחנו עם מנהלת שירות הלקוחות (מרינה כספי). הגב' ציינה כי הפקס לא נקלט במערכת ועל כן לא בוצעה ההקפאה.
כל בקשותינו כי יופעל הגיון בסיסי ושנזוכה בגין התקופה נענו בשלילה.
מס' לקוח לברורים 996100-8
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של 590 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר שפירא מיום 11.2.2007.
מר שפירא פנה לחברתנו באמצעות אתר החברה ונענה על ידינו בהתאם ובאופן ישיר.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|