פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור יס מקס בבית הלקוח ולקיחת הממיר הישן נושא התלונה:
ראובן אורית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 13/02/07 הגיע טכנאי יס לביתי על מנת להתקין את ממיר היס מקס שרכשתי.
לאחר התקנו של היס מקס ביקש הטכנאי לקחת איתו את הממיר הישן. הוסבר לו כי אנו לקוחות יס מזה כ - 7 שנים והממיר נרכש (יחד עם שאר הממירים שברשותנו) מיס במסגרת מבצע שהיה לפני מספר שנים והוא אינו כפיקדון. הטכנאי יצר קשר עם מרכז השירות של יס ושם אמרו לו שהממיר אינו נרכש על ידנו והוא צריך לחזור אליהם. לא הועילו כל ההסברים והטכנאי אף איים לקחת את היס מקס בחזרה אם נמשיך להתווכח איתו...
מאחר ולא נותרה כל ברירה נתנו לו את הממיר הישן.
אחרי מספר פניות טלפוניות שנענו ב - "נחזיר לכם תשובה תוך 24 שעות" ובלית ברירה איימנו בהגשת תלונה במשטרה על גניבת רכושנו הפרטי אם לא תסופק לנו תשובה מיידית. ובאמת משום מה לאחר האיומים קיבלנו תשובה כי הם יקבעו לנו מועד התקנה ללא תשלום של הממיר הישן. הסברתי להם כי אין לי כל כוונה לחבר את הממיר הזה לטלוויזיה אולם מכיוון שרכשתי אותו והוא שלי אני רוצה אותו בחזרה ללא התקנה. ושוב לאחר המתנה ארוכה ומייגעת פתאום הוחלט כי הממיר המדובר הינו בפיקדון והוא אינו נרכש (מן הסתם טענה מופרכת מיסודה וברשותי חשבוניות שיכולות לתמוך בטענתי) ביס החליטו כי אין להם בעיה להחזיר את הממיר אולם בתנאי שיהיה מחובר לטלוויזיה. כל הסבריי עלו בתוהו ונציגת השירות "נעמה" סירבה בכל תוקף להעביר לי מישהו בעל סמכות שיוכל לתת תשובות מדויקות יותר.
בקשתי לדעת מה השם המלא של הטכנאי שהגיע לביתי ונענתי ב -"אלעד" ביקשתי שם משפחה ולתדהמתי נאמר לי כי "השם המלא שמור במערכת" וכי היא לא יכולה למסור את שמו המלא.
שאלתי אותה האם אני כלקוחה לא יכולה לדעת מהו שמו המלא של האדם שנתן שירות אצלי בבית ונעניתי בלא מוחלט!!!
בייאושי החלטתי לכתוב לכם ואולי אתם תצליחו לעזור לי בעניין. חברת יס ו/או נציגיה אינה מודעת למבצעים הישנים שהם בעצמם פרסמו. לדוגמא, כלקוחת יס ללא הגבלה אני זכאית לצפות בכל הערוצים שברשותם (למעט סרטי הדי וי די והסרטים האירוטיים) אולם בכל פעם שיס מצרפת ערוץ חדש (לא שזה קורה הרבה) הם מיד מנתקים אותנו מהערוץ ומגדילים לעשות כשאנו מבקשים שיפתחו לנו את הערוץ לצפיה בהסברים כי פתיחת הערוץ כרוכה בתשלום נוסף. רק לאחר הסברים רבים מצידנו ובדיקות רבות ומשונות מצידם הם חוזרים אלינו עם תשובות כגון מצטערים לא ידענו או המסלול שאתם חברים בו לא קיים מזה הרבה שנים אז לא הבנו אתכם.
לסיכומו של עניין הגיעו מים עד נפש. חברת יס מרשה לעצמה לזלזל בלקוחות שקשורים אליהם בלית ברירה (אנו מחויבים במסגרת מבצע המונדיאל).
אני ממש מבקשת את עזרתכם כאן כי מן הראוי ומן הצדק שאני אקבל את רכושי בחזרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הממיר הישן ללא תנאים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינה של גב' ראובן. לאחר בדיקה מעמיקה, להלן התייחסותנו. תגובה:
בהתאם לרשמות מערכת החברה הצטרפה גב' ראובן לחברתנו ביום ה-7.12.00 הסכם התקשרות שהיה בתוקף במועד התחברותה לחברתנו, בהסכם ישנה הדגשה לסעיף :

4.5.3. בדרך של שכר מכר, הנמשך על פני תקופה של 5 שנים, כנגד תשלום חודשי. התשלום החודשי הינו בשיעור קבוע, צמוד למדד, ואינו נושא ריבית. הבעלות בציוד הקצה תועבר לידי הלקוח לאחר ביצוע התשלום האחרון במסגרת חלופה זו.הלקוח יהא רשאי להפסיק את השכר-מכר בכל עת. הפסיק הלקוח את השכר-מכר, רשאי הוא לרכוש בעלות בציוד הקצה אם ישלם באותה עת את יתרת התשלומים המהוונת.

במועד הצטרפותה הראשוני לחברתנו בחרה גב' ראובן לשלם עבור ציוד הקצה בשיטת השכר מכר (ליסינג) .

על פי סעיף 4.5.3 להסכם שלעיל, בסיום ההתקשרות לפני סיום תשלומי הליסינג (60 תשלומים) תופסק תכנית השכר מכר ובעלות הלקוח על ציוד הקצה תתממש רק באם שילם את יתרת התשלומים מה שלא נעשה במקרה דנן.

על פי הסכם ההתקשרות וכפי שציינתי , לאור העובדה כי הלקוחה עברה ביום ה-27.11.07 למסלול אחר שאינו כולל הטבת תשלומי ליסינג (שלמה בגין ציוד הקצה בתשלומי פקדון ממירים) מול חברתנו לפני תום 60 חודש ולא שולמו 60 תשלומי הליסינג, נחשבו התשלומים ששולמו על ידה לשכירות חודשית בגין הממיר, קרי הסכומים ששולמו בגין ציוד הקצה לא מוחזרים ללקוח בעת סיום ההתקשרות מול חברתנו וציוד הקצה חוזר לרשותנו.



אי לכך חברתנו יידעה את הלקוחה כי הממיר האמור שולם כפיקדון כאמור לעיל. אנו מצטערים באם לא לא הועבר המידע בפניה כאמור לעיל או באם לא הובן מצידה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה