פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת שידורי כדורגל "שלם וצפה" ביס נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני חייב להתלונן על הזמנת השירות מחברת "יס".
אתמול, כמו כמעט בכל שבת, הזמנתי את שידורי הכדורגל של חברת צ'רלטון.
ניתן להזמין את התוכנית דרך האינטרנט ודרך הטלפון. בהיותי חובב מחשבים ולא חובב מענה קולי אוטומטי, הזמנתי את השידורים באינטרנט וקיבלתי הודעת אישור על כך למייל שלי.
שמח וטוב לב, חיכיתי לפתיחת המשחק שבושש לבוא. עברה דקה. שתיים. עשר דקות - המשחק כבר התחיל (החמצתי את הפרי גיים של צ'רלטון שזאת כבר תלונה אחרת) ואני עדיין מול מסך כחול.
התקשרתי למוקד ההזמנות. כרגיל, השירות עמוס ומתבצע ניתוק אוטומטי ללא אפשרות המתנה למענה הקולי הנכסף או רחמנא לצלן לנציג עשוי בשר ודם.

לאחר חצי שעה של טלפונים למענה קולי שמנתק אותי. סוף סוף הצלחתי להשיג את אותו מענה קולי שאיפשר לי לצפות במשחק (תמורת סכום מלא כמובן).

אני מבקש שאם לא ניתן להזמין את שידורי הכדורגל דרך האינטרנט שיסירו את השירות הזה.

זה סתם מעצבן.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן, חשוב לי

ליידע אותכם כי חברתנו עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצונם של כלל לקוחותיה, ובהתאם לכך בוצעה בדיקה מקיפה בענין פנייתו של מר מישל


בהתאם לרשומות המנוי לא נמצא כי בתאריך 16.2.2007 או 17.2.2007 בוצעה הזמנה באמצעות אתר האינטרנט של החברה לביצוע הזמנה למשחק כדורגל במנוי על שם מר מישל.

ההזמנה הקיימת במנוי על שם מר מישל הינה ההזמנה שבוצעה על ידו באמצעות המענה הקולי ביום 17.2.2007 .

פנייתו של מר מישל הועברה לגורמים הרלוונטים בחברה על מנת לנסות ולאתר במידה והיתה בעיה באתר, אשר אינה ידועה לנו נכון למועד זה.

לאור האמור לעיל, ולמען הסר ספק, נרשם במנוי על שם מר מישל זיכוי על סך 11.90 ש"ח בגין הזמנת משחק כדורגל בודד מיום 17.2.2007.

אנו מאחלים למר מישל המשך צפייה מהנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה