פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום קנס ניתוק עקב מעבר דירה נושא התלונה:
בר נעמי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בימים אלה אני עוברת לביתו של בן זוגי הגר באזור אחר בארץ ושם קיים מנוי לחברת הוט. עקב המעבר אני מפנה את דירתי ומיעדת אותה להשכרה. היום 18.02.2007 פניתי לחברת YES בבקשה לנתק אותי ולהפסיק את ההתקשרות.
להפתעתי הודיע לי נציג החברה כי זאת הפרת חוזה ולכן עלי לשלם קנס בסך 400 ש"ח. לא עזרו כל טיעוני וכדי לחדד הדגיש הנציג כי גם אם הייתי הולכת לעולמי היו מחייבים אותי בתשלום. מעבר לעובדה שזאת נראית לי גסות רוח וחוסר טקט מוחלט ניסיתי לשאול אותו מה קורה עם החוק שהועבר בכנסת הקובע כי לקוח ראשי להפסיק התקשרות לטווח ארוך בגלל אילוצים.
חבל שנציגי החברה מתייחסים ונוהגים כפי שקרה לי. את מסקנותי הסקתי.
ביטול התשלום פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לרשומות החברה, ביום ה- 16.7.06 הצטרפה הגב' בר, בהתאם לבקשתה, למבצע ייחודי ללקוחות קיימים להלן, LP7. אבקש לציין, כי תנאי המבצע זיכו אותה בהטבה משמעותית במחיר שירותי התוכן של חברת yes למשך שנים עשר חודשים.

המבצע האמור הוענק לגב' בר לתקופה בת שנים עשר חודשים, וזאת כנגד התחייבותה המפורשת להישאר מחוברת לשידורי החברה לתקופה בת שנים עשר חודשים לפחות ממועד הצטרפותה למבצע. עוד הוסבר לה ע"י נציגנו כי במידה ולא תעמוד בהתחייבותה זו, יחויב חשבון מנוייה של הגב' בר ב399 ₪ בגין החזר ההטבות אשר הוענקו לה כאמור.

ברצוני להדגיש, כי שינויים במנוי דוגמת האמור, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.

ביום ה-19.7.06 נשלח לביתה של הגב' בר לעיונה ולידיעתה נספח המבצע האמור, המפרט במלואו את כל תנאיו לרבות נושא ההתחייבות.

ביום ה- 18.2.07 , התקבלה בחברתנו בקשתה של הלקוחה לסיים התקשרותו עם חברת yes. לפיכך, ובהתאם לאמור לעיל, הובהר לה נושא התחיבותה וכן חיוב בגין החזר עלות ההטבה כאמור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה