פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלאות ועוגמת נפש לצורך ניתוק בעת סיום התחייבות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הצטרפתי לשרותי החב', במבצע ל 12 חודשים. ידעתי שהמבצע מסתיים בחודש פברואר השנה. בתחילת חודש פברואר יצרתי קשר טלפוני בבקשה לניתוק. כמו - כן, ליתר ביטחון פניתי גם במייל עם אותה הבקשה. חיש מהר יצרו עמי קשר נציגי מחלקת קשרי לקוחות על מנת לנסות ולשכנע להישאר לקוחות החב'. הפנתי אותם לשוחח עם בן זוגי מאחר ותמיד התקשרו בשעות לא סבירות ולחוצות של היום (ככל הנראה מדובר בחלק מהטקטיקה שלהם - לנסות ללחוץ כשאין זמן ללקוח). אגב, כשביקשנו ליצור קשר מאוחר יותר תמיד אמרו שכבר לא יהיו במשמרת, ואילו כשאנחנו ניסינו ליצור קשר עמם - תמיד אמרו שיחזרו אלינו. (וכך נוצר לו "מעגל קסמים").
והנה, אנו בסוף חודש פברואר ואף אחד לא יצר קשר על מנת להגיע לקחת את הממירים. כשהתקשרתי בעצמי למוקד השירות נאמר לי כי לא רשומה כל בקשה לניתוק. לא בטל' ולא במייל. (אגב, אישור קבלת הבקשה במייל שמור אצלי במחשב!). כמו - כן ציינה הנציגה כי תוך 3 ימים יצרו עמי קשר לתאום ניתוק. הוסבר לה שהנושא נגרר יותר מדי זמן, והיא הסבירה בעדינות ש"אין מה לעשות". ביקשתי לשוחח עם אחראי, אך גם אחראי אינו זמין באופן מיידי, אלא רק תוך 72 שעות. מתוסכלת ומרוגזת המתנתי על הקו תוך שכל כמה דקות מסבירה לי שוב ושוב הנציגה שאחראי לא ישוחח עמי כעת. הוסבר לה שהתקשרתי כעת וברצוני לקבל שירות כעת ולא מתי שיתפנה לו האחראי הנעלה.....
לאחר תלאות רבות יצר עמי קשר אחראי.
משום מה האחראי כן ראה את הפנייה שלי במייל ואת הפנייה הטלפונית, אך ציין שמפני ששוחחנו עם נציגי שרות שהציעו לנו מבצעים חדשים (ולא הסכמנו לקבל את אותם המבצעים) בקשת הניתוק בוטלה..... הסברתי לו שאין כל היגיון בדבר, והרי אני לא אשמה בכך שהייתי מנומסת והקשבתי להצעותיהם ומעולם לא ביטלתי את בקשתי לניתוק. לאחר שיחה ארוכה ובלתי ניתנת לפיתרון ביקשתי ניתוק למועד הקרוב ביותר. ניחשתם נכון, המועד הקרוב ביותר הוא רק בעוד שבועיים, בין 1 ל 3 בצהריים!!! כשהבנתי שהמטרה היא להקשות בכל מחיר - התייאשתי. הוא אמנם הציע להחשיך את הערוצים ולהפסיק את החיוב, אך הבעייה היא שלא אוכל להתחבר לחב' אחרת כל עוד הם לא מגיעים לקחת את הממירים....
הסברתי לאחראי שמפני שכבל אותי,אגיע בעצמי עם הממירים והשלטים אל כתובתם בכפ"ס ואסיים את ה"רומן הנפלא" שלי עם החב'. אכן, חוויות צפייה שלא הכרתי ושלא ארצה להכיר.
כמה עצוב לדעת שכאשר אתה מבקש לסיים את השרות החב' שוכחת ממיטב כספך שגבתה במשך שנה ומרשה לעצמה לזלזל בגסות שכזו.

עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב,
תגובה:



אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 4.3.07, בהמשך לפנייתה של הגברת קדמי מלי בנושא בקשתה לסיום התקשרותה עם חברת yes

מבדיקה בהיסטורית שיחותיה של הגברת קדמי עם נציגי חברתנו, סיכמה הגברת קדמי בתאריך ה- 5.3.07 על מבצע נוסף והמשך התקשרותה עם חברתנו לשנה נוספת.

בברכה חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה