פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קשיים בהתנתקות מהחברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה וותיקה של חברת yes, לאחרונה ביקשתי להתנתק מכל שירותי yes (אנטרנט וטלויזיה) עקב המחיר הגבוה.
וגם כיוון שברצוני לתת הזדמנות לשירותי המתחרה, hot.

ההתחייבות שלי מסתיימת ב3.4.2007
ובכך חשבתי מסתיימת כל ההתקשרות שלי עם החברה.
כאשר דיברתי עם נציג שירות (קובי מצוות דנה), נודע לי, להפתעתי, שיש 2 התחייבויות שונות(?!)
לא ברור לי כיצד נוצר המצב הזה.
ועל כל אחת מהן יש קנס נפרד
התחייבות לשירותי הטלויזיה - 3.4.2007 (קנס להתנתקות לפני סוף ההתחיייבות - 400 שח)
התחייבות לאינטרנט - 12.10.2007 (קנס להתנקות לפני סוף ההתחייבות- 200 שח)
וכמו כן שלא ניתן לאחר התנתקות משירותי הטלוויזיה, להמשיך עם שירותי האנטרנט.

לדעתי זו פשוט חוצפה, ודרך מכוערת ולא תחרותית לכבול את הלקוח לשירותי החברה.

תודה
רחל רביב
בזבוז זמן וזלזול בלקוח סוג הנזק :
ניתוק מכל השירותים (טלויזיה ואינטרנט) ב3.4.2007 ללא תשלום קנסות( אם אפשר לפני כן - אשמח!) פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהמשך לפנייתה של הגב' רביב בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע אינטרנט , אבקש להשיב בנושא.



ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתה של הגב' רביב להפסיק התקשרותה עם חברתנו. בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' רביב למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



בנושא התחייבותה של הגב' רביב למבצעים בחברתנו:



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה ועבור שירותי אינטרנט, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצעים אליהם הצטרפה הגב' רביב, מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים לשירותי הצפייה ו 12 חודשים לשירותי האינטרנט ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה" שניתנה בכל אחד מהמבצעים.



בהתאם למידע שבידי ביום 4.4.2006 הצטרפה הגב' רביב למבצע חדש עבור שירותי הצפייה לתקופה בת 12 חודשים (להלן שנה). ביום 3.4.07 יסתיים מסלול הצפייה לרבות ההתחייבות לחברתנו במבצע זה.



באשר להתחייבות לחברתנו במבצע עבור שירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק", על פי המידע שבידי ביום ה- 12.10.2006 הצטרפה הגב' רביב למבצע הכולל חיבור לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" ושירותי הגישה לאינטרנט של חברת "בזק בינלאומי" דרכנו במחיר מוזל.



המבצע כולל חיבור לשירותי האינטרנט במחיר מוזל לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים . במסלול זה ההצטרפות היא כנגד התחייבותו המפורשת של הלקוח להישאר מנוי על שירותי החברה לתקופה מוגדרת.



על פי רשומות yes, נושא ההתחייבות הובא לידיעתה של הגב' רביב בשיחתה הטלפונית מול נציגתנו ביום ה 11.10.06 עם בקשת ההצטרפות למבצע זה. צוין בפני הגב' רביב במועד הנדון כי אם תחליט להתנתק משירותי yes במועד הקצר מ-12 חודשים (ממועד הצטרפותה למבצע עבור שירותי האינטרנט), תחויב ב-199 ש"ח, כהחזר בגין ההטבות שהוענקו לה על ידי yes.



בתאריך זה, בשיחה זו התקבלה הסכמתה לתנאי המבצע, הובא לידיעתה טלפונית כאמור באשר לתקופת ההתחייבות, נפתחה הזמנה עבורה בחברת "בזק" ונשלח לביתה נספח הכולל את תנאי המבצע .



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הצטרפות לתכנית כזו או אחרת,לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.



למרות העובדה שבמסלול עבור חבילת הצפייה במנוי הנדון מסתיימת ההתחייבות לחברתנו ביום ה 3.4.07, המבצע עבור שירותי האינטרנט ניתן במחיר מוזל ואטרקטיבי מתוקף היותה של הגב' רביב מנויה של חברת yes וזו הסיבה שבסיום ההתקשרות עם חברתנו לפני תום מבצע זה יחויב המנוי בהחזר עלות ההטבה.



המבצע במחירו המוזל מוענק רק ללקוח קיים של חברת yes.



ההטבה שניתנת היא במחיר עבור שירותי האינטרנט ולא במחיר עבור שירותי התוכן, ללקוח קיים של חברת yes מכאן ברור שכאשר המנוי אינו לקוח שלנו אין הוא זכאי למבצע והוא מופסק וזאת ללא קשר לעובדה שהלקוח נשאר מנוי על שירותי האינטרנט אצל ספקית תשתית האינטרנט.



נשמח אם הגב' רביב תחליט להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו .





בברכה חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה