פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מחברת YRS עקב העברת דירה- יחס מזלזל ומשפיל מנציגי YES נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 06 עברנו מדירתנו לדירה שכורה עד שנקבל את דירתנו החדשה.
יצרנו קשר עם YES כדי להודיע להם שאנו מרוצים מהשרות אבל כרגע אנו גרים בדירה שכורה ואין לנו צורך בשרות שלהם במשך חצי שנה עד שנעבור לדירתנו הקבוע. נציגת השרות הציעה לנו להקפי את המנוי ואמרו שלא יחיבו אותנו.
שלחנו להם פקס על הקפאת המנוי בחודש יוני 06 .
אחרי כמה זמן ראינו שחיבו אותנו בכרטיס אשראי כרגיל יצרנו איתם קשר בשנית והפעם היתה שיחה קולנית וכועסת. הנציגה אמרה שלא קיבלו את הפקס.
שלחנו בשנית ובנוסף גם בדואר. (יש לציין ששלחנו את הפקס כ- 4-5 פעמים והם טענו שלא קיבלו) חודש אחרי ראינו שחיבו אותנו שוב בכרטיס אשראי. הפעם התקשרתי לחברת האשראי שלי וביקשתי שיבטלו את ההסכם שלי עם חברת YES. כמקובל בחברת האשראי לא מבטלים ישר, הם יצרו קשר עם YES ועשינו שיחת ועידה (שהיא מוקלטת) נציג חברת האשרי אמר להם להחזיר את כל הכסף שהם חיבו אותי ובמיוחד שלא קיבלתי שום שירות מהם. אחרי ויקוחים של שעה בטלפון ועברנו מנציג לנציג בחברת YES הם החליטו לזכות אותנו בכרטיס אשראי.(יש לציין שחברת האשראי שלי היו מקסימים).
עברו חודשיים חברת YES לא חיבו אותנו בכרטיס אשראי.
אחרי חודשיים אני רואה שוב חיוב בכרטיס והפעם עוד העלו את סכום.
התקשרתי שוב לחברת האשראי והפעם אמרתי להם לבטל במידית את ההסכם שלי עם YES. מכיוון שפניתי לחברת האשרי לפני כחודש הם יכלו לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את הכסף ש-YES גבו ממני.
אחרי יום וחצי בדיוק חברת YES מתקשרת אלי. הנציגה מתחילה באיומים וצעקות וקוראת לנו שקרנים בטלפון מנתקת את השיחה ואומרת ניפגש בבית המשפט.
אתמול הם התקשרו לבעלי ואמרו לו שיגיעו מהוצאה לפועל וניתקו לא את הטלפון.
אנו חיבים לחברת יס 400 ש"ח עד סיום החוזה שלנו איתם ביקשנו שישלחו חשבון מסודר ונשלם את החוב.
במקום לסיים את ההתקשרות ביננו בטוב, העיסוק העיקרי שלהם לאיים, לצעוק, לקלל וליגרום לאנשים עוגמת נפש.
אחרי כל הסיפור הזה אני אמורה לטבוע אותם ולא הם אותי.........
עלבון ויחס משפיל סוג הנזק :
שחברת YES ישלחו חשבון מסודר ונשלם להם את החוב ללא תנאים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתך ל- yes בעניינה של גב' ששון . תגובה:
לידיעתך התקבלה בחברתנו פנייתה של הגב' ששון בנידון ביום ה-19.3.07 הנושא טופל ונשלחה אליה תשובתינו ביום ה-20.3.07 באמצעות הדואר.



אנו מודים על פניית הלקוחה.

yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה