פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות חמורה מצד חברת YES נושא התלונה:
שטיינר אלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.02.07 הודעתי לחברת yes על רצוני להתנתק מהם, לצורך כך הועברתי למחלקת קשרי לקוחות ווהודעתי להם על סיום התקשרות בינינו. הוסבר לי שהניתוק בוצע בפועל ושתוך יומיים ייאספו הממירים מביתי. אחרי שעבר שבוע שלם וכלום לא קרה, פניתי למחלקת קשרי לקוחות פעם שניה - הסתבר לי שלא רק שהם לא התכוונו לאסוף את הממירים, אלא שהם אף המשיכו לחייב אותי עד אותו היום (28.02.07).
בעקבות הפנייה השניה הובהר לי שמדובר בתקלה חד-פעמית, ושתוך יומיים יצור איתי קשר מנהל האזור שידאג לאיסוף הממירים, וכן ידאג לזיכוי על חיוב יתר.
באופן לא מפתיע גם הפעם אף אחד לא יצר איתי קשר אחרי שבוע שלם.
נאלצתי לפנות למחלקת קשרי לקוחות פעם 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גם הפעם נאמר לי שמדובר בתקלה חד פעמית, ושאין שום סיכוי שיום למחרת לא יצרו איתי קשר ויאספו את הממירים.גם בעקבות הפנייה הזאת לא קרה שום דבר, והממירים עדיין אצלי.
3 פניות למחלקת קשרי לקוחות , ועדיין אף אחד לא בא לאסוף את הממירים. כנראה שחברת yes משוכנעת שביתי יכול לשמש להם כמחסן. אם לא די בעוגמת נפש שחברת yes גרמה לי, בהמון שעות שבוזבזו על ביצוע שיחות והמתנה לנציג המתאים, היום גיליתי שחויבתי על חודש פברואר (חודש שהייתי מחובר בו לyes רק חלק מהזמן) 282 ש"ח - 50 ש"ח יותר מאשר מה ששילמתי לחברת yes חודש אחורה, ו70 ש"ח יותר מאשר חויבתי חודשיים אחורה.
בגין עוגמת נפש, נזק כספ וביזבוז זמן משווע אני שוקל נקיטת צעדים משפטיים נגד חברת yes.
עוגמת נפש, כספי, ביזבוז זמן סוג הנזק :
איסוף מיידי של ממירים + פיצוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר שטיינר מיום 13.13.2007. תגובה:
מפנייתו עולה כי yes נהגה עמו שלא בהתאם לצפיותיו וראשית נבקש להתנצל על אופן הטיפול לתיאום איסוף ציוד הקצה מביתו ולניתוק המנוי.

לאור פנייתך ומבדיקה ברשומות מערכת החברה, נמצא כי ביום 27.2.2007 הוסרו שירותי הצפייה במנוי על שם וייצמן ערן ואלי והחיוב בגינם הופסק.

בהתאם לתיאום טלפוני למול מר אלי שטיינר תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו ליום 11.4.2007 בין השעות 19-21 , בהתאם לנוחותו.

כמו כן, חשבון המנוי על שם מר וייצמן ערן ואלי יזוכה בגין שירותי צפייה, באופן חריג ולפנים משורת הדין החל מיום 23.1.2006, מועד סיום התחייבותם למבצע SPB* ותחילת חיוב בהתאם למחירון החברה ולא מיום בקשתו לניתוק המנוי.

יש לציין כי לאחר איסוף ציוד הקצה מביתו של מר שטיינר יערך על ידינו הליך גמר חשבון במנוי ולאחריו אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי תשלום אשר מסר לידינו והתחייבות בעלי המנוי כלפינו מבוטלות.

אנו מודים למר שטיינר על התקופה בה הייה חלק ממשפחת הלקוחות של yes ואני תקווה כי נהנה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים. נשמח באם יעניק ל-yes את הזכות לשרת אותו כלקוח בעתיד.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה