פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום חודשי גבוה מעל הסיכום + גביית התקנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש דצמבר 2006 פניתי לחברת YES על מנת לקבל הצעה להתחברות ללויון עם 4 ממירים. ההצעה שקיבלתי היתה גבוהה בעשרות שקלים לחודש מהמחיר אותו שילמתי ב- HOT ולכן אמרתי שאנני מעוניין. לאחר מספר ימים התקשר סוכן מכירות אחר וניסה לשכנע אותי לקחת את העסקה (הוא שיפר אותה בכמה שקלים יחסית להצעה הראשונה) אך גם כאן לא השתכנעתי והחלטתי להשאר עם HOT. לאחר כיומיים התקשר אלי סוכן שטח של YES, שני דויד (Shani David), וסיכמנו על סכום של 229 ש"ח ל- 4 ממירים כולל חיבור ADSL של בזק בחינם לשנה והתקנה של YES בחינם. ביום שישי, ה-22 לדצמבר 2006, הגיע לביתי סוכן אחר והחתים אותי על הטפסים כשעתיים לפני שהגיעו המתקינים לבצעק את העבודה. ביקשתי מהבחור שיציין על הטופס את תנאי ההתקשרות אך הוא אמר שאין צורך והוא לא יכול לציין את המחיר הנמוך (הוא התקשר אל שני כדי לוודא את תנאי העסקה) ושהסוכן שני דויד כבר יעביר את המידע ישירות למחשב. מכיוון שהתעקשתי בכל זאת כי יציין את פרטי העסקה, הוא נאות לרשום על גבי העתק שנשאר אצלי את הסכום 229ש"ח ו"התקנה ללא עלות".
לאחר כשבועיים, בשיחה עם הורי, הם ביקשו שאבדוק אפשרות לחבר אותם ל- YES בתנאים דומים. פניתי לYES ומשירות לקוחות היפנו אלי סוכן בשם שי (לא ידוע לי שם משפחה) וביקשתי הצעה ל-3 ממירים. נפגשנו אצל הורי ב-10 לינואר והסיכום היה על 219ש"ח ל-3 ממירים הכוללים חיבור ADSL של בזק לשנה חינם, והתקנת YES חינם. עוד הובטח לזכות את חשבוני ב-100 ש"ח על כך שהבאתי מנוי נוסף ל-YES.
בחשבונית שקיבלתי בתחילת פברואר חוייבתי על ציוד 188.88 ש"ח, על התקנת שקע נוסף 130.81 ש"ח וחיוב חודשי של 289.64 ש"ח לחיוב בין 22/12 עד 31/01 (סה"כ 609.25ש"ח כשצפיתי לקבל 229 פחות 100 זיכוי על החיבור של הורי). החשבונית מתחילת מרס חוייבתי על 243.81 ש"ח (במקום 229ש"ח).
דרך אגב, בזמן ההתקנה הם ציינו כי יודיעו ל-HOT על הניתוק אך לאחר שבוע שלא יצרו קשר מHOT כדי לאסוף את הממירים, שוחחתי עם שירות הלקוחות שם ונאמר שאין להם שום מידע שהתנתקתי. שלחתי פקס ביוזמתי ל-HOT כדי להתנתק (כמובן שחוייבתי על עוד 10 ימים ב-HOT).
להפתעתי, גם הורי חוייבו בהתקנה של כ-90 ש"ח ובחיוב חודשי של 229ש"ח (במקום 219ש"ח).

בשיחות רבות שעשיתי עם שי כדי לתקן את החיובים השגויים להורי הוא תמיד מבטיח לטפל אך לא מבצע.
לגבי החיוב שלי, שוחחתי עם שני דויד והבטיח לטפל שאני אזוכה, אך לאחר מכן, כל שיחה נוספת שאני מבצע עימו אז ברגע שאני מזדהה הוא מעביר אותי לממתינה ולא חוזר אלי בחזרה.

בשיחה שעשיתי עם שירות הלקוחות (עם עדי מצוות זיו), הגב' ציינה כי היא לא רואה במחשב את התנאים כמו שציינתי אך היא גם לא מוכנה לבדוק עם הסוכנים בזמן אמת כדי לאמת את הפרטים. בשיחה עמה הייתי מרוכז בקבלת ההחזר על ההתקנה וכשהיא ציינה לשם בדיקה את מחיר החיוב החודשי בכ-244 ש"ח השבתי בחיוב כי זהו הסכום ורק לאחר תום השיחה שמתי לב לטעותי.

מכיוון שנתקלתי בתופעה של העברת מחיר שגוי ותנאים בסיסיים מהסוכנים למוקד YES, בשני מקרים שונים וסמוכים, עם שני סוכנים שונים, נראה לי שזו שיטה לפתות לקוחות לביצוע עסקה במחיר נמוך, לחייב במחיר גבוה יותר ולאחר מכן להתיש אותו.

כמובן אשמך להעביר את המספרים הניידים שלהסוכנים שי ושני במידת הצורך וגם כמה שיחות מוקלטות המוכיחות את טענותיי.

אודה לעזרתכם,

דני
כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר דני. בהתאם לפנייתך אשמח להשיבך.
תגובה:
ראשית אציין כי, חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית צפייה וגלישה איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. בהתאם לאמור נלקחה פנייתך זו במלוא תשומת הלב הראויה ונענתה לאחר בדיקה מקיפה ברשומות מנויו של מר קליין.




בהתאם לרשומות חברת yes הצטרף מר קליין לשירותי חברתנו ביום 22.12.06, במסגרת מבצע הכרות ללקוחות חדשים, להלן מבצע DY1*. מבצע זה מזכה אותך במסלול צפייה חדש וייחודי הכולל את חבילת הבסיס במחירה , אחד ממסלולי Choice ו- 2 חבילות סיגמנטליות, תמורת תשלום חודשי מופחת של 219 ש"ח הכולל עד 2 ממירים לא תשלום. (*בכפוף לתנאי נספח המבצע).



בנוסף הוענק למר קליין חיבור למבצע תשתית ADSL ללא הספק של חברת "בזק" במהירות גלישה של 750kb, וזאת ללא תשלום נוסף.



נספח המבצע החתום על ידי מר קליין מתועד ברשומות חברת yes.




עוד אציין כי נספח המבצע האמור עליו חתום מר נחמני, המפרט את תנאי המבצע במלואם, הינו אחיד לכלל לקוחות המבצע והוא כתוב בלשון ברורה ומובנת. מהאמור לעיל, בעת חתימת המנוי על נספח המבצע קיבל על עצמו מר נחמני את התחייבותו לעמוד בהסכם המבצע על כל תנאיו.



אבקש לציין כי מר קליין הוחתם ע"י נציג המכירה וסוכם למולו כל פרטי תשלום ההתקנה לרבות החיוב החודשי בגינו כנדרש המופיע באופן ברור על גבי הסכם ההתקשרות עליו חתם.



כמו כן בנושא טענותיו לסיכום שונה עם נציגי מכירה שונים לאחר חתימת הסכם ההתקשרות ובניגוד למצויין בנספחים הרי שהדבר בודאי נוגד את נוהלי החברה, לא נמצא בידנו כל תיעוד לחיבורו או לחלופין על חתימתו על הסכם חלופי כנטען על ידו, כל שכן מעולם לא הלין הלקוח בפניו נציגנו בנושא.



כיוון שהלקוח אינו מציין פרטים לגבי זיהוי הנציג האחרון שהחתים אותו נשמח להתכבד בכל מידע בנידון במוקד שרות הלקוחות בחברתנו לבדיקת טענותיו.



בנושא טענתו לאי שליחת טופס ניתוק לחברת הכבלים ע"י כמובטח לו חברתנו דוחה טענתו מכל וכל, שכן טופס הניתוק נשלח על ידנו ביום ה-24.12.06 אשר העתקו נמצא ברשות הלקוח. בנוסף חברתנו דואגת לזכות לקוחותיה על כל חיוב בנידון ולטפל בנושא מול חברת הכבלים.



בנושא טענותיו של הלקוח על מנוי הוריו, לצערנו ללא כל פרט מזהה על המנוי של הוריו לא נוכל לבדקן.



לסיכום אבקש לציין כי נציגנו אמונים על בדיקה כל טענה שתופנה מצד הלקוח במוקד שרות הלקוחות בטלפון: 1-800-20-8000 .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה