פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איי שביעות רצון ובריחה כמו שפנים מלקוח נכה אפלייייייייה b נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
דוד שלי נכה בתרשת נפוצה דבר יחידי שהוא יכול לעשות זה לראות טלויזיה היה לו ממיר אחד ואמרו לו שיתקינו לו ממיר נוסף ללא תשלום בסוף חודש ירד לו1160 שקל על ידי יס זאת בושה לגזול כסף מנכה ועוד ניתקו להורים שלי בפנים את הטלפון איפה היחס איפה השירות בושה אביב נציג קשרי לקוחות מסר להורים שלי שיחזיר להם תשובה אבל לא חזר מזה שבוע אני התקשרתי ביקשתי את אביב מסרו שיחזור אלי בדקות הקרובות לצייין שמיום רבעי לא חזר אלי בטח למה לחזור את הכסף של הנכה כבר לקחתם שירות מגעיל ואני מתכון לעביר את כל האישורים הרפואים שלו ולגשת לטביעות קטנות במידה ולא יוחזר כספו עוד השבוע עד יום שני 0506947642 מוטי
ביזיון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 19.3.07, בהמשך לפנייתו של מר מוטי בנושא חיוב שבוצע במינויו של מר ציון עזרן אבקש להשיב בנושא.

בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושא אותו העלה מר מוטי למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.

מבדיקה זו עולה כי .מסכת העובדות שהציג בפנייתו מציגה תמונה חלקית בלבד של האירועים הנזכרים בה. משכך, אבקש להעמיד דברים על דיוקם


לפני יותר משנה ביום ה- 28.2.2006 בוצע תהליך מעבר דירה במנוי הנדון.

במועד ההתקנה בדירה החדשה ממיר אחד מתוך שניים לא נמצא ברשות המנוי, נציגינו הביאו לידיעתו או מי מטעמו כי עלייו לאתר את הממיר האבוד או שיחוייב בגינו. המנוי או מי מטעמו יידע את נציגינו כי הממיר נלקח ע"י שותפתו לדירה שמסרבת להשיבו לחברה.



נציגינו שוחחו בנושא זה עם אחותו של מר ציון עזרן, הגב' ברוריה (אשר טיפלה בנושא בשמו) מספר רב של פעמים החל ממועד מעבר הדירה ובמשך למעלה משנה. הוסבר אין ספור פעמים כי במידה ולא יוחזר הממיר או לחלופין יוזמן שרות לחבורו בדירה החדשה נאלץ לחייבם בעלותו.



ברצוני להדגיש כי ציוד הקצה אותו מספקת החברה ללקוחותיה, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה, הינו ציוד יקר ערך.



חברתנו מספקת ללקוחותיה ציוד למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה. כמות הציוד מסופקת לכל לקוח, בהתאם לצרכיו ובהתאם למספר מכשירי הטלוויזיה שבביתו. ציוד הקליטה מעודכן במערכת החברה, ברשומת הלקוח, על פי מספר סידורי של כל מפענח וכרטיס חכם, ונמצא באחריות הלקוח המחזיק בו, כל זמן שלא הוחזר לרשות החברה. אין החברה מאפשרת העברת ציוד הקצה מלקוח אחד- לאחר, או הוצאת הציוד מבית המנוי.



מיותר לציין את נושא חשיבות שמירה על ציוד הקצה בהתאם להסכם ההתקשרות סעיף 7 ג' "במידה שציוד הקצה עדיין בבעלות החברה על הלקוח לשמור על הציוד, להימנע מלמסור אותו לאחר ומלהוציאו מחזקתו".



לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד במקרה גניבה או אבדן, אינה חלה עליה והיא אינה זו שתישא בנזק.



לאור העובדה שהממיר לא הוחזר לרשותנו, בחשבונית לחודש ינואר 2007 חוייב חשבונו של מר ציון עזרן בעלות הממיר החסר בסך 937.44 ש"ח.



חשוב לציין כי במידה ויושב הממיר לרשותנו יבוצע זיכוי בגין חיוב זה והחזר כספי לחשבונו של מר עזרן.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה