|
|
|
|
|
|
יס מפלה לרעה לקוחות ותיקים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יס יצאו במבצע והורידו מחירי יס מקס. הזמנתי אחד לפני חודש. נקבעה התקנה ל13/3
התקשרו שלא הגיעו המכשירים ודוחים התקנה. קיבלתי בלית ברירה תאריך 29/3.
בהמלצתי (!) חבר עזב את הוט השבוע ולמחרת קיבל חיבור ליס+3 (ש ל ו ש ה !!)ממירי יס מקס. אין מכשירים בארץ? כנראה רק ללקוחות נאמנים. פרטי החבר המאושר אצלי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
קבלנו בתודה את פנייתו של מר בנצי בנושא התקנת מכשירי ה-yesmax.
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר.
חשוב להבין, כי מתן שירות נאות עבור כל קהל לקוחותינו עומד בסדר עדיפות גבוהה ב- yes . חברת yes קובעת מועדי התקנת מכשירי ה- yesmax על פי סדר מועדי מכירת המכשיר ללקוחותיה החדשים והקיימים כאחד ומשתדלת להעניק לכלל הלקוחות שירות התקנה יעיל ומהיר.
בהתאם לכך אנו שוללים את טענותיו של מר אדן מכל וכל.
לעיתים חל עיכוב במועדי ההתקנות עקב מחסור זמני במכשירים, אך חברתנו דואגת ליידע את לקוחותיה בנידון.
yes.
|
פתרון: |
|
|
|